domingo, 8 de junio de 2008

VOLEM MÉS I MILLOR


Hola personetes amigues, em trobe en el desig de compartir un sentiment que m'ompli d'esperança; us explique: dissabte de vesprada, com tots sabeu, va tindre lloc una espècie de reunió lúdico-festiva d'amics aficionats a la música, amb motiu de la censura. Bé, anant pel carrer vaig trobar una persona d'uns cinquanta-llargs, no sospitosa de separatisme-comunisme ni res d'això, i, després d'explicar-li el que estava passant em va dir:
-Sí, ací es que els de fora sempre han estat per damunt, els d'ací se n'han d'anar a un altre lloc a fer allò que els agrada, però una cosa et dic: sabem que això que fan no esta bé, pero ells tenen la paella pel rabo i contra ells no es pot anar-

En un primer moment vaig pensar que la visió era demoledora com la realitat, pero quan vaig continuar el meu camí a soles, me'n vaig adonar que, tan sols un any abans, la resposta de la mateixa persona haguera segut: -si ho fan ells per algo serà- i pose la mà en el foc quan dic açò. També sé que és majoritària aquesta última opinió, però la primera és molt més significativa de què alguna cosa canvia molt poc a poc.

Amics, amigues, veins de Castalla, crec que assistim a una incipient inauguració d'un altre temps, on la gent, la unitat personal que som cadascú comença a reivindicar-se. Per què?

L'aïllament secular dels qui vivim ací respecte del moviments i iniatives socials més modernes ha passat a la Història, encara que estiguem dins del procés.
Ja no aprofiten les fòrmules paternalistes dels demócrates què, com en altres temps, no creuen en les persones, sinò què, en el fons les tenen por i intenten governar-les i no governar per i amb elles.
La ingenuitat, la voluntat de ser complaent i la tradicional bonhomia de la gent, de la que se n'aprofiten els qui tenen "la paella del rabo", de tant en tant trontollen i ja no es poden fiar d'elles.
L'imperatiu de controlar les publicacions i les emisions audiovisuals que té tot sistema basat en el control de les impressions populars comença a ser una càrrega pesada i ja no té la efectivitat d'abans. L'escampament industrial de malícia radiofònica té els mesos contats; potser siguen lustros, pero dóna igual, és el principi de la fí. (és curiós, sembla que estiga parlant de l'enfonsament d'una dictadura comunista, pero ells no són de...? dóna igual, les formes són transversals).
Ja no poden acusar a l'altre partit de, als altres de l'altre partit de, a eixos de, als quatre de, als rojos de, als amics de, als que volen "anxufase" per a, perque allò que tenen davant (i no en contra) sols són persones que tenen el seu propi criteri i volen saber i participar (no suplantar). L'única manera de acusar-les és l'insult i la desqualificació personal i a l'individu, no a allò que pensa, i açò no acaba d'estar bén vist i no és favorable.

En definitiva, com passa en la piràmide de Maslow, la necessitat de tindre un sistema democràtic ja fa temps que la vam assolir, pero volem també les formes i volem les millors formes. Ara ja dóna igual quantes majories absolutes traguen uns, si manen els altres, si s'ajunten en els altres per manar ells, si és un partit d'aço o d'allò... és indiferent: ara és l'hora de la gent.


Signat:

Una persona, o un desaprensiu, o dos, o quatre en una carretilla, o deu, quí sap...

93 comentarios:

Anónimo dijo...

No és que siga pessimista, però tinc por que la gent, que ara sembla revolucionada i ha obert un poc els ulls, d'aci a 3 anys no sen recorde del que està passant ara.
Vull dir, que encara queden massa lluny les pròximes locals i potser més d'un que ara està indignat, no sen recorde de la seua indignació el dia de tirar la "papereta".
Esperem que sí. Hem de seguir fent força...

Anónimo dijo...

seguirem fent força, per la meva part axò no s'apaga, i crec per part de molts altres també...

Anónimo dijo...

Vaig vore el concert de Pellikana en la plaçeta de la premsa i em va parexer genial. crec que han donat una mostra de saber estar i de madureça front l´ajuntament, que pareix que haja pillat una pataleta i que ja no ajunte a ningú.

Tots sóm Pellikana!
i per sort, sols ún és Paneta!

Anónimo dijo...

molt be lo del concert de ahir, la veritat es que les coses estem fenles molt be,es nota que tenim el cap on toca, lo important es seguir defenent els nostres somnis i no deixar que res ni ningú ens lleven el dret a seguir somiant...

Anónimo dijo...

no hi han fotos?
poseu-ne si hi han

ENHORABONA A TOTS PER LA VALENTIA

el fill del sorro dijo...

La noticia arriba a Valencia, el diari Levante en la edició del cap i casal ho publica amb foto i tot!!

Anónimo dijo...

NOTICIA EN ESCAPARATE:

"...expertos en armas de electrochoque (también conocidas como ‘táser’) acudirán a Castalla los días 12 y 13 para impartir a la plantilla de la Policía Local un curso sobre cómo usar este tipo de armas, puesto que el Ayuntamiento ha adquirido dos ‘táser’. También recibirán instrucciones acerca del uso de armas extensibles, informó la concejal de Policía, Gisela Ortiz."

¿Esta reciente obsesión por las armas de 'baja intensidad' será debida al incremento del número de desaprensivos en el municipio?

¿Aún no han descubierto que las armas de estos desaprensivos son las palabras?

Quina Castalla Volem dijo...

L´Ajuntament no deixa de sorprent-nos. Gràcies al libertari ens enterem de la novetat a la policia local de Castalla. Serà açò una amenaça encuberta? Vol dir esta acció que al pròxim concertet hi haurà descàrregues no soles d´adrenalina?
En fí, teniu la notícia de l´escaparate ací.

Pasen y vean.

Anónimo dijo...

que fort,a este pas una correja i un boçal.....estamos looocooooosss!!!!!!

contra les paraules no hi han armes!

Anónimo dijo...

No donem abast amb les entrades. Quan creem que hem tocat fons, ala, ve el muiilustre i compra armes de descàrreges elèctriques. Ja em veig al jefe Bigum fent demostracions de com rostir un pollastre en 30 segons...
Açò ho contes per ahí i no s´ho creuen. Berlanga, alçat i vine!

Anónimo dijo...

Pota torna!

Anónimo dijo...

Açò és increible.
Però qué es pensem que som ací? cerrilets? Veig que estem tornant no al passat sinó a la edat mitjana.
Ara qué fem tots, anar amb armadures pel carrer? per si de cas ens ataquen els policies amb les noves armes?

Estic pensant en fer-me voluntari, com diu la gisella, que així al menys tendria jo també un arma d´eixes i podria defensar-me en cas d´atac inminent.
Ai senyor.

Anónimo dijo...

ho he llegit bé?? en castalla hi ha consejalia de policía?? virgen santa, que baixe buñuel i que ho vega...

Anónimo dijo...

Els esdeveniments i la pluja del cap de setmana han arrossegat els interrogants i deixen les coses molt més clares: No és paranoia, ni tampoc psicosi, ni res que se li parega, és simple restrenyiment: No hi ha (encara) àcids suficients per a dissoldre l'empatx de vots, la majoria absoluta que sembla rentar-ho tot i que, com en un miratge, ens fa creure'ns més alts, més intel·ligents, més estrategs i més seductors.

El que passa és que últimament eixim en altres mitjans, no sols en la Crònica NODO i en l'Onda il·legal, i, a vegades, ens desemmascaren el costat no fotogènic, la vessant furtiva i casposa de les intoleràncies, les intransigències i els rancors.

Això pot ser un bon laxant, doctor.


Jo també soc pellikana.

Lynux.

Anónimo dijo...

Vaig a vore si demane asilo poític en Onil, que veig que ací les coses van de mal en pijor.
Qui s´apunta?

Anónimo dijo...

WELCOME TO THE JUNGLE!!!
LA LEY DE LA SELVA DONDE EL MÁS FUERTE ES EL QUE SOBREVIVE!!!
i per desgracia de paneta, nosaltres som molt mes forts que ells...
aixo, podriem dur-ho al metodo gonzo, i que ho vega tota espanya, esque es de comic...

uuuuffffffff

Anónimo dijo...

Senyor alcalde, vosté, entre altres defectes, en té un que predomina: vosté pensa que té més intel.ligència que els demés i que pot portar-los on vullga. Està equivocat, vosté té més morro i menys vergonya que els demés, de fer el que fa i de posar-se un jornal insultant al demà de guanyar les eleccions. Ja li ho han dit els del seu partit també, no es així? Que torne pota.

Anónimo dijo...

Castelluts, con todos mis respetos a los que votasteis pp: en mi opinión votasteis al médico más popular y querido, pero las elecciones eran para alcalde, y ya veis cómo lo está haciendo y cómo es. De los errores también se aprende. Un saludo.

Anónimo dijo...

Paneta, te n´has passat!
Vos se veu el plumero.

Anónimo dijo...

Es rumoretja per ahí que les pistoles laser estes són per a matar les rates de l´avenida.
Todo encaajjaaa, tooodoo encaajjaa!

Anónimo dijo...

Aquí os dejo algunas de las perlas que he encontrado en Internet en referencia a estas armas denominadas de electrochoque:

"Los Tasers son actualmente una de las armas utilizadas por la policía de todo el mundo debido a que reducen la mortalidad en las capturas de los sospechosos. Sin embargo, las muertes también acontecen con el uso de este arma, oponiéndose a su uso algunas organizaciones tales como AMNISTÍA INTERNACIONAL. Estas alegan que el uso debería ser prohibido ya que sus resultados son inhumanos. En E.E.U.U. ya son más de 150 las muertes relacionadas con el uso de armas Taser y vuelve a pedirse su suspensión."

El próximo paso será invitar a la NRA (Asociación Nacional del Rifle) para que imparta unas conferencias sobre el derecho al uso de las armas de fuego. Ya me imagino a mi sobrinito pidiendo su Kalasnikov en su carta de Reyes. ¿Os imagináis la cálida sensación de sentir el metal de un subfusil debajo de la almohada?.

Anónimo dijo...

pos yo deconte matar rates,li pegava una descarrega de exes a paneta i a tots el concejals.pa k sansenyaren a stase kietets i no ansenyase a cobrar un suldaso kl deu i damun(i s lo k mes fot)a censurar a grups del poble k a ell no li fan ningun mal.LANJUNTAMENT NO SAP ON STA FICANSE!!VAN DE MAL EN PITJOR I AÇO NO A FET RES MES K COMENÇAR....(les veg a tot en la puta calle morinse de asco...)PELLIKANA NO VOS RENDIU I AMÚN.

Anónimo dijo...

em pareix un poquet massa fort que la policia haja comprat dos pistoles "táser". Últimament no fa mes que eixir a les noticies com algunes personas han mort, o millor dit han sigut asesinades amb aquestes armes ja que serà un arma de protecció però no oblidem que produeixen descarregues de més de 50000 volts ,val que ha baixa intensitat per no causar danys, però aço no lleva que la persona agredida no patixca malaltiste coronaries o de cualsevol altra indole y que pugen ser molt sensibles a estes descàrregues.
C

Anónimo dijo...

Aspere que açò de les pistoles no tinga res a veure amb lo de pellicana, pero per si a cas jo ja he trobat kalashnikov a 15 euros per internet de segon mà. marededeu marededeu quanta bovà...

Anónimo dijo...

perque li teniu tanta por a les noves armes???acas sou delincuens....jo com no tinc pensat fer res roin no estic gens de preocupat mijor encara em pareix molbe!!mes proteccio per al poble,remolar, remolar i remolar....pufffff!!!!!quin rollo!!

Anónimo dijo...

Senyor alcalde, quan vostés agafen la constitució i pareix que vulguen fer-li-la engollir a algú, llisquen abans este trosset:

Artículo 20:

1. Se reconocen y protegen los derechos:

1.A expresar y difundir libremente los pensamientos, ideas y opiniones mediante la palabra, el escrito o cualquier otro medio de reproducción.

2.A la producción y creación literaria, artística, científica y técnica.

3.A la libertad de cátedra.


4.A comunicar o recibir libremente información veraz por cualquier medio de difusión. La Ley regulará el derecho a la cláusula de conciencia y al secreto profesional en el ejercicio de estas libertades.

2. El ejercicio de estos derechos no puede restringirse mediante ningún tipo de censura previa.

Anónimo dijo...

Estic fins als collons del tema Pellikana. Si no podeu tocar vos feu fotre i ja està. Al poble hi ha coses més importants que el concert de Pellikana. Sabem si s'ampliarà la part internacional del poblet? Es construirà el camp de golf que anuncia Ballesteros en la seua pàgina web? Què han comprat pistoles, em fa igual. Més em preocupa la gent que ha de gastar-les. Seran com el nostre benvolgut Wiggum? Tenim un cas Coslada a Castalla? En fi, un poc més de serietat...

Anónimo dijo...

Aznar,jo no em considere delinquent... pero...

Em dona la sensació de que ens no intentes entendre el que es contem.

Nosaltres no anem a delinquir, pero pareix que el que compra estes armes si que ens veu com a delinquents...

I es a aixó a lo que tenim por...

Portem uns dies en que l'alcalde ens ha amenaçat dirèctament amb enviar als antidisturbis di ens reuniem en e parque...

Al president de la comparsa pirates li va dir que si tocaven en el seu local (sense cobrar i en una festa on no anava a vendres alcohol) li enviava a la policia autonòmca...

Jo pose de la meva part per a intentar compendrer, i tu?

Hi ha gent que tota la vida a anat damunt del burro, pero que ho està passant mal ara que de quant en quant te que caminar..

Anónimo dijo...

serietat??? un poc més de serietat no?
el primer pas cap a la repressió és silenciar a l'artista, i és el que han volgut fer i no han pogut, i mai podran, perque tenim raó, els d'entelèkia i pellikana tenen rao, és una causa justa i important, axina que no anem a fer-nos fotre.

david

sincerament no em pareix una tonteria, aquest cap de setmana ha quedat patent

Anónimo dijo...

tot lo que siga tallar llibertats, son temes importants que hi ha que defendre..per desgracia no es l´unic tema que en aquest poble ens ha de preocupar,les situación van reproduint-se i cada vegada son més còmiques, perque jo quant ho lligc, no se si posame a riume o a plorar, per ara m´hagafa rábia, ero més avant de segur que plore quant ja hi hagen llevat els arbres, o no es faga ningun concert més a castalla o ataquen a algu amb la pistoleta....molt fort!

No ens prenen enserio, estic molt decepcionada...han conseguit que castalla siga un poble odios, i fa pena perque abans de res som castelluts i senc com si m´apartaren de les meues arrels.....

el fill del sorro dijo...

Sang gelà...

Els temes proposats son molt molt importants, pero de res ens val lluitar contra el camp de golf, si per fer-ho mitjançant una canço (arma molt valida als ultims anys de la dictadura, i que li va costar la vida a Victor Jara) ens inflen a osties o a correntades...

Com diria Toni el de la casacultura "darrere del uno, va el dos", i ultimament en castalla, com si al joc de la oca ens trobarem, hem caigut al numero 58, la calavera, i em de començar desde el principi.

Hi ha tanta eufòria, perque està tot recent, i em de reconeixer, que fins ara, només lluitavem els de sempre, els famosos "quatre de la carretilla", i el que ha pasat amb Pellikana i ha acabat arratrant a Entelèkia, a obert els ulls a molta gent, i es un pas mes que em recorregut per a solucionar el problema.

El que podem fer es escriure els temes "menys seriosos" (o no) al blog del sorro, que ens mola la gresca, i deixar QCV per als urbanistics.

Sobre tot, no discutim entre nosaltres, que no om el congres del rajoy.

Anónimo dijo...

blai, jo crec que teniu un problema i es diu "sistema"jo eu dude que les armes les agen comprat per a vosatros... son per a mijollar la seguritat del poble lo que pasa que esteu tan cremats que vos agarreu a lo que siga , i si que intente comprenvos pero no puc..remoleu per remolar , la proba mes clara la e vist este mati, esteu tota la semana posan a caldo a paco navarro i este mati el home vos a defes moltisim(aspere que el ages sentit) pero lo unic que sabeu es criticar...que sera la proxima critica?viviu i deixeu viure..pero en el mon reial no en el de llupi..que hasto no es tot jauja

Anónimo dijo...

eeessssttttiiiicccc eeeeennnnggggaaannnnxxxaaadddaaa aaa lllleeessss pppiiisssttttoooolllleettteeeesss ddddeeee dddeeessssccccaaaaarrrrreeeeeggggggguuuueeeeee
sssssssssssssss.........
mmmmmmmmoooooooollllllllaaaaaaaa.

Anónimo dijo...

Xe Asnar, el mon real qué eres tú? quin avorriment, no? distraute un poquet més i voràs home! alegria, yupi jauja!! bieeeeeen!! a que ja estàs millor?

Anónimo dijo...

Mira tio, sempre entres i ens dius que nomes fem que criticar i remolar.

Portem ja milers de posts en els que demanem transparència, en els que debatim i preguntem per apoder entendre, ningú ens contesta i som tan caçurros que continuem preguntant. NO DIEM NO I PROU. volem poder dir que si.

Sempre entres dient que nomes fem que insultar, i tu ens poses a caldo.

I creume, cada vegada em costa mes no dir-te que ers igual de caçurro que jo, pero no vaig a fer-ho, cada vegada que entres vaig a intentar explicar-te el que pense, per a que algun dia em comprengues.

Anem per parts:

blai, jo crec que teniu un problema i es diu "sistema"

Tens tota la raó

jo eu dude que les armes les agen comprat per a vosatros...

jo també ho dubte, pero creume, em preocupa que el que te "el mando de la tele" parle de desaprensius i ens diga que s'ha vist obligat a cridar a govern civil en previsió d'altercats el dia que ens vam reunir en el parque

son per a mijollar la seguritat del poble

no ho dubte

lo que pasa que esteu tan cremats que vos agarreu a lo que siga ,

si, estem cremats, son molts anys de tragar, i raons on agarrar-nos no ens falten

i si que intente comprenvos pero no puc..

i es un fet que diu molt moltisim de tu, eres la unica persona humana que entra al blog asiduament sense compartir les nostres idèes i escriu, i em contèsta explicantse i intentant entendrem

remoleu per remolar , la proba mes clara la e vist este mati, esteu tota la semana posan a caldo a paco navarro i este mati el home vos a defes moltisim(aspere que el ages sentit)

Si, l'he sentit, i he tocat per a parlar amb ell directament i donar-li la enhorabona, pero estaba ocupat i Justi li ha "fet la raó"
Pero despres he pensat en gelat el que ha dit, i no mola gens. Resulta que en el sumari no ha dit res, no pensaba dir res, i m'he enterat que un fot de gent ha tocat per telefono per a que ho comentara. Despres de dir tot lo que ha dit, "a quen se le ocurre, esto no tiene nombre, si no te gusta no vayas..." a rematat amb "ME GUSTARIA SABES DE QUIEN HA SIDO LA IDEA..." ui ui ui, Navarro ha llegit la noticia del INFORMACION, i el titular era "el alcalde de castalla veta a dos grupos....."

Mitja enhorabona, l'altra mitja es manipulació, ens deixa contents a nosaltres i no ataca al censor.

pero lo unic que sabeu es criticar...que sera la proxima critica?

no se... pero ultimament no deixem de sorprenmos

viviu i deixeu viure..pero en el mon reial no en el de llupi..que hasto no es tot jauja

Pos si. deixeu viure... cantar...
Lamentablement no es jauja, pero un bon jornal ajuda a creure que ens poden fer vore que vivim als mundos de yupi...

Anónimo dijo...

Joder, Aznar, m'encanta que entres al blog i digues que intentes entendrem, però l'has cagat, per que ara jo estic encabotat en conseguir-ho i els misatges van a ser interminables, pot ser tan complicat com quan Castro intenta explicar al mon lo bò deLa Revolución. (res es pot admitir si hi ha gent tancada o exiliada per pensar diferent)

No saps l'enveja que es tinc, no t'ho pots imaginar. No es pots pensar quant m'agradaria penjar-me el pin dels meus i dormir tranquil per que tinc plena confiança en ells.

No puc fer-no, els meus no existeixen. Des de que vote, no he votat mai per que m'agraden, mai m'ha agradat el que he votat, i estic fart de votar sempre "en contra de" i mai "a favor de".

Possiblement tu ara estigues dormint, res es torba la son perque mentres tu descanses els teus treballen justetet en lo que tu vols. Jo no, jo no puc dormir.

Resulta que mentres tu dorms, els meus "NO" no em deixen dormir, i estic ací intentant encontrar la manera de convertir eixos "no" en uns enormes "SI".

Pero no hi ha res a fer, els meus no existeixen, i posiblement si guanyen uns altres i tu es veus en la situació de fer lo que jo estic fent ara, intentant canviar lo que no t'agrada, aportant solucions o alternatives sense quedarte en el "NO" i ja està, i soportant a gent que es diu que nomes saps dir que no i remolar, posiblement jo estiga al teu costat, perque tampóc m'agrade la cosa.

Tu em dius que nomes se dir que no a tot, però jo també dic si quan m'apanya. I tinc clara una cosa, si vixquera a Ibi, per primera volta votaria de alcalde convençut igual que estas tu del teu, VOTARIA A MAITE PARRA. Igual que dic "NO" dic "SI", no mire les sigles mire els fets. La setmana pasada, en Ibi, la regidora, la incansable i treballadora regidora d'esports i joventut, Ana Sarabia va organitzar unes jornades de la joventut en les que entre altres activitats, hi havia un concurs de grups de rock locals, que les lletres de Pellikana es queden a l'altura de "el libro gordo de petete" si fem la comparació. Huí he escoltat a la fresca fm, la cunya que anuncia les 24 hores esportives d'Ibi. Apart dels esports tradicionals, hi ha scalextric, escalada, na grua per a fer puenting, i lo sorprenent, grafiti deportivo. Varietat, alternatives per a que els joves dediquen el seu temps lliure a altres aficions que no siguen les que lamentablement estan omplint este poble de mèrda.

Però tinc enveja de tu, fins i tot si votara convençut, tampoc dormiria tranquil. Porte molts anys escoltant a m'auelo, que despres de fer la gerra, en el bandol vençut, va estar tres dies tancat en els torills de la plaça de bous de valencia, esperant a que decidiren si continuava a l'academia o no, i el van enviar a fer 5 anys de mili al ferrol. He encontrat un sobre amb diners del 34 al 38, i un rebut que diu "josé tal i tal, entrega nosequants billets del bando enemigo...", i m'ahuelo m'a contat com dien "este es bueno, este no..." i de com de quant en quant, algun billet "bueno" sen anava al montonet de les "este no", i de com el van deixar en una ma davant i altra darrere i com algú es va fer ric amb el montonet de les que no valien. M'auelo no va poder votar en 40 anys i els que manaven no eren els seus. El teu auelo tampoc va votar, però pot ser que no tinguera la nessesitat de fer cap canvi. Mon pare m'ha contat com va flipar quan els coros i dançes van anar a França en el 68, i flipaba mes al vorer a Paca Cotra intentant lapar-los els ulls per a que no veiesin res de lo que passaba al mon mentres en espanya esperaven a mister marshall. Em parla de les manifestacions a les que anava a valencia, i de com pujaven al autobus amagant qualsevol simbol que puguera convertir-se en problema al tornar al poble. De com estaba en una cabina de telefon parlant amb ma mare amb la guitarra en la ma, i el van rodejar amb palos un grup d'extrema dreta. Si no apareix la poli el maten a osties.

I tot açó t'ho conte no per a tirarte res en la cara, jo pase de lo de la llei de la memòria historica, que nomes provoca nous enfrentaments, sino per a que comprengues que per a mi el vot es mes que triar qui governa, jo, igual que u puc votar gracies a gent amb histories similars a les que t'he contat, i en el meu sobre va la gerra, al plaça de bous, el ferrol, els diners "que no valen" per part de m'auelo,i el amagar-se per a demanar llibertat, el jugarse una manta de verga per part de mon pare.

Pot ser que els teus "majors" tingueren la sort de trobar cadira quan va parar la musica, pero els que es van quedar sense ho van pasar mol mal. No tire res en cara, no hi ha res mes trist que l'enfrontament entre germans, i en molts casos va ser questió de sort, de on t'encontraves en el moment va parar la musica.


Jo soc molt critic amb com s'utilitza el meu vot per tot lo que t'acabe d'explicar, perque cada vegada que vote ho faig gracies a tot lo patit per mon pare i per m'auelo, i pot ser que els teus tingueren la sort d'encontrar-se en el lloc acertat quan va parar la musica, i tu no pugues compendre quan votes que ho fas amb un sobre treballat a base de sang, osties i bona cosa de fam.

He llegit un misatge d'un pare de Pellikana, explicaba en el cor en la ma que el seu fill fa tres mesos que no parla d'altra cosa que de el concert de la trobada i que el senyor alcalde no te dret a trencar eixa ilusió. Per favor, intenta entendre a este pare, no ens parla de politica, sino de un jove que dedica el seu temps lliure a la musica, ens agrade o no la seva manera de pensar, pero este es el joc de la democracia, per a tu i per a mi. No val posar la constitució damunt la taula nomes quan ens interesa. I per favor, si camviem de joc, i tornem al de la dictadura, camviem les fitxes, esta volta tu jugues amb les negres i jo amb les blanques, esta volta parle jo i calles tu, busque jo i t'amagues tu, dispare jo...

Resulta que mentres tu dorms, els meus "NO" no em deixen dormir, i estic ací intentant encontrar la manera de convertir eixos "no" en uns enormes "SI".

Si tu es compromets a no dir qui soc jo, jo em compromet a no dir qui eres tu.

I no pilles lo que es conte per el costat que no toca, no tire res en cara a ningú, va ser questió de sorts estar en un costat o en altre, però lo patit per els meus fa que amb el meu vot otorge el carrec de dirigir el meu poble, no regale el poble "pa tu pa sempre"

Quan vullgues mos fem una serveseta amb bona cosa de tapes i parlem, parlem, parlem...

P.D. Anem a fer el Blog de Aznar i Blai, que a este pas mos tiren als dos

Quina Castalla Volem dijo...

Supose que tots i totes recordeu la reunió que tenim pendent el proper dilluns a les 20.00 a la casa de cultura.
M´han comentat per ahí que la gent no s´ha enterat molt (els qui no entren a Internet o no van vindre el divendres del parc) així que hem de correr la veu.

Feu cartells, envieu mails,conteu-ho a la gent, ... com l´altra vegada, a vore si conseguim que vinga encara més gent i traem alguna cosa de profit.

Recordeu:
Castalla limpia es cosa de todos!

Anónimo dijo...

Blai: Epi.
Aznar: Bush.
Blai: Cassana.
Aznar: Irak.
Blai: Tonyes beneïdes.
Aznar: Xapapote.
Blai (per favor): "Déjale, ya no tiene sentido, es peor, que hablar con un ladrillo ....".
Aznar: ¡No me mola tu labio de escayola!.

Siset.

Anónimo dijo...

No se que pasa a aquest poble, pero per molt que juguen amb nosaltres de açí a quatre anys tornaran a guanyarr els mateixos, perq les que hem obret els ulls som els que ja les teniem mig oberts, pero hi ha gent que no les obrira mai,
"del trabajo a casa, de casa al trabajo, y a mi no me falta de nada, vivo bien"
pocs principis!!!!

Anónimo dijo...

hola, en nom de pellikana vullc donar-vos les gràcies a tots els ke en heu rekolzat davant tots els fets ke han ocorregut akest cap de setmana, gràcies a akest rekolzament hem pogut fer força i lluitar per allò ke voliem. Gràcies a tots.
I rekorde ke si algú no va poder veure'ns el diumenge pel ke fora o es va kedar en ganes de més:
Akest DIVENDRES 13 tokem en BIAR juntament amb Entelekia i el grup d'onil Skinazo, allí VOS Asperem jejeje

Anónimo dijo...

Pellikana, gràcies a volsaltres. Va molar molt el concert del diumenge, i segur que el del divendres tamé.
Aquest cap de setmana heu donat exemple de madureça i saber estar front a les circunstancies.

Esperaven de vosaltres que fóreu uns desaprensius i uns malcarats davant lajuntament i hau demostrat que no, que no heu perdut els papers, no igual que altres...

Jo també só pellikana! i Entelèkia també, qué collons!

Anónimo dijo...

per a blai,
estimat blai:
en primer joc comprenc lo dels teus major , jo e tingut la sort que les e tingut en el bando que tocaba i cuan tocaba per aixo no puc opinar com tu en eixe tema, i lo de pellikana:
"intenta entendre a este pare, no ens parla de politica, sino de un jove "
jo ai estic amb vosatros i al que no li agrade que no vaja( jo no agera anat)pero eu respete i vosatros vol agereu pasat be!!
aixo eu veg be que eu defengeu pero jo a lo que en referia cuan e dit que remoleu era per lo de les pistoles , que son coses normals de la seguritat i simplemen eu critiqueu per el simple fet de que a sigut cosa de paneta i no eu veg be que siga criticat!!pero be aspere que tingau sort en el tema pellikana ...
tambe e sentit una cosa per ai!!
es deberes que un membre de pellikana a penjat antes del consert a internet videos en insults contra en ayuntamen i paneta etc..?meu pots dir tu blai ? jo eu e sentit per ai pero no se si es cert!
i atra cosa jo no pose a caldo a ningu i intente no insultar a ningu simplemen intente defendre lo que no veg be!!igual que vosatros lo unic es que igual estic en el puesto equivocat!!
PD de deberes que intente antenvos...aunque no teu creges!!jeje

per a siset, xe que som homens no xiquets fes comentaris an sentit!!vols que es diga la pagina web de parpulitos i juges alli!!jeje

Anónimo dijo...

Si papi, ens veurem enllà, però a tú, que ja ets major i tens (pel que sembla) molt trellat, t'ensenyaràn a escriure:

La m con la a = ma, la m con la e = me.
mi mama me ama, yo amo a mi mama.

I en acabar tots dos els "parpulitos" i el jesusito de mi vida, ens treurem l'uniforme i estudiarem l'educació per a la ciutadanía en anglés, per tal de fer molts comentaris "an" sentit.


Siset

Anónimo dijo...

el aznar, será Jimenez losantos disfressat de castellut? o és un dels danys col.laterls després de tants anys de govern pperia? hi hauran més? cóm aniran vestits? amb camisa de cuadros i polo ralph lauren?

Anónimo dijo...

Per a aznar

video de pellikana


El video fa una critica a la politica d'urbanisme de castalla, amb un pasodoble i quatre videos i fotos.

No crec que siga per a tant, i tot el que entra en politica es convertix en persona publica i està expost a estes critiques.

Es una critica prou light, i no em negaras que està feta des de el sentit del humor.

Si mires al yutub encontraràs videos dedicats "als meus" amb mes rabia i mala ostia, amb insults...

No crec que eixe video siga suficient motiu per a la persecució als grups locals a la que estem assistint, amb amenaçes als mestres i al president dels pirates...

Salutacions,

Anónimo dijo...

He tornat a visionar "Amigos de la construcción" i encara em descollone com el primer dia. Espere que no tarden a traure un altre video per l'estil. Material no els en falta...

Anónimo dijo...

per a blai:

acabe de vore el vido de pellikana...i nose que dite? si fores tu el alcalde i pengen un video en un puesto public aon es riuen de tu i els teus companys i despres eixes mateixes persones van a demanarte algo, que ageres fet??(saben que pots fotrelos)tame depen del costat de aon eu mires.. si ami en censuraren algo que magra pues no m apanyaria, pero si fora el alcalde i ageren fet aixo pues probablemen agera reaccionat igual ...nose
si as llegit els comentaris de dalt (veus qui son els que no respeten els pensamens dels demes i en seguida el critiquen) aixo es a lo que jo en referia el atre dia i tancats nian en tots les puestos...no soles en la cope..jeje



per a siset: jejeje
be pues t adjudare ,com veig que seras bon alumne pense que deuries comensar per la guarde.. o mijor segur que t agra mes el circo ... jejejeje

Anónimo dijo...

Cap Suprema, podries suprimir els comentaris que abusen de les faltes d'ortografia. Molesta a la vista i insulta la inteligència.

GENSANTA!!

Anónimo dijo...

pero si el video esta supercurrat i tot el que diu son veritats, si dir la veritat es insultar....no se, crec que es un video prou intel·ligent i amb una bona crítica (sense insults).
El que pasa es que les molesta quedar en ridicul, i així estan fen-lo més,perque se les veu el plumero, o ja se les ha vist!!!
anime a que fagen un altre i que pugam continuar rient-mos dells!!

Anónimo dijo...

Aznar, es demane que reflexiones profundament lo que vaig a explicar-te. Saps que jo ho faig amb "els dos bandos", i en les converses que hem tingut, t'ho he demostrat.

Declaracions de José Lino al ESCAPARATE: "El concejal de Medio Ambiente tildó la convocatoria de “falta de respeto a los ciudadanos” y acusó a los convocantes de ser “cuatro desaprensivos que no son capaces de consultar ni preguntar” el porqué de esta actuación. "

Estes declaracions no son un video amb una burla sense insults, es un insult dirècte, i el mes greu es que diu que som “cuatro desaprensivos que no son capaces de consultar ni preguntar”, quan ell sap molt be que no hem parat de preguntar, que hem estat dispòstos a tot, que ens ha convocat a les reunions de participació ciutadana, que hem anat, que hem colaborat, que ens ha donat la oportunitat per a opinar sobre el pla del casc antic, que hem fet mes de 150 propostes... a les 150 ens ha dit que no.

Podem considerar que es burla de nosaltres?

Si per un cas, jo em presentara a alcalde amb el Partit per la Mitat, i tinguera guardat dins de mi el mes minim rencor, per considerar que es burla de mi, i que a mes a mes m'insulta dient-me desaprensiu que no pregunta, despres de tot lo que he fet... VORIES TU CORRÈCTE QUE JO NO DEIXARA MAI MES A AGRUCOM, GRUP DE TEATRE ON ESTÀ LINO, QUE MAI MES ACTUAREN EN CASTALLA?

El senyor alcalde tambè ha participat en estes actuacions que jo podria considerar burla. Pellikana fa un video inocent amb cap consecuència. Ell ha aparegut en la premsa, anunciant la participació ciutadana, ell ens ha fet kurrar i molt, ningú som tecnics i ha costat donar forma a 150 propostes urbanistiques, a les que ens ha dit que no, moltes de elles sense considerar la idea plantejada, rebutjant-les per defectes de forma. S'ha burlat de nosaltres, ha quedat com un senyor en la premsa amb l'anunci de la participació, ha engordat 10 kilos amb les nostres enhorabones, i despres s'ha pasat el nostre treball per el forro dels ous...

Si manara jo, tendria dret a prohibir que posaren el Betlem a la Casa de Cultura? nomes per estar Jose Luis en la associació??

Hi ha dret a que els demes components de estes associacions tinguen que patir les consequències d'un enfrontament personal??

El senyor Juan Rico va deixar d'ajudar i va fer la vida imposible a un equip de frontenis infantil i juvenil que hi havia fa uns anys, amb mes de 30 xiquetes, nomes per que Actiu les va fer el uniforme. Hi ha dret?

Estan insultant a qualquiera que es manifesta o protesta, i despres organitcen autobusos a una manifestació a favor de la familia, organitzada per l'esglesia, defenent una cosa amb la que creuen, igual que nosaltres ells han perdut les eleccions i jo no els negue el dret a expresar disconformitat amb les decisions de ZP. Es recorde que en estes manifestacions un dels lemes mes escoltats, era Zapatero a la tumba con tu abuelo...

Tambe pensaries igual? amb:

i nose que dite? si fores tu Zapatero, i es diuen que a la tumba con tu abuelo i despres eixes mateixes persones van a demanarte algo, que ageres fet??(saben que pots fotrelos)tame depen del costat de aon eu mires.. si ami en censuraren algo que magra pues no m apanyaria, pero si fora Zapatero i ageren fet aixo pues probablemen agera reaccionat igual ...prohibint qualsevol acte religios, amb l'amenaça de enviar als antidisturbis...

En la legislatura que mes protestes al carrer han fet els teus, els perdedors del govern d'espanya, amb tot el dret del mon a fer-ho i amb bona cosa d'insults dirèctes, no hi ha dret a que ells mateixos ens posen a parir com a delinquents, ni a que censuren als grups de rock per un puto video inofensiu.

I fes memòria, el PP ha perdut les eleccions a espanya, tendria que callar davant lo que ni li agrada? crec que no, pero a vegades pareix que vosaltres si que penseu que els que hem perdut en el poble tenim que callar. El PP ha eixit al carrer amb: La memoria historica, el terrorisme,l'arxiu de Salamanca, el terrorisme, el matrimoni homosexual, el terrorisme, a favor de la familia, el terrorisme, l'aigua, el terrorisme, s'ha apuntat a altres convocatories, agricultors, transportismes...

Podria pensar jo tambe: "lo que pasa que esteu tan cremats que vos agarreu a lo que siga , i si que intente comprenvos pero no puc..remoleu per remolar..."

Lo de remoleu per remolar m'ho has dit ja unes quantes vegades, i jo he intentat explicar-te el per què remolem, i tu continues dient que remole per remolar... Faries tu el mateix per mi, si jo pensara que vosaltres remoleu per remolar??

I recorda, la constitució de la que tant parlen:



Artículo 20:

1. Se reconocen y protegen los derechos:

1.A expresar y difundir libremente los pensamientos, ideas y opiniones mediante la palabra, el escrito o cualquier otro medio de reproducción.

2.A la producción y creación literaria, artística, científica y técnica.

3.A la libertad de cátedra.


4.A comunicar o recibir libremente información veraz por cualquier medio de difusión. La Ley regulará el derecho a la cláusula de conciencia y al secreto profesional en el ejercicio de estas libertades.

2. El ejercicio de estos derechos no puede restringirse mediante ningún tipo de censura previa.

Anónimo dijo...

Recordem que Lino ens ha tildat de tindre :“falta de respeto a los ciudadanos” y acusó a los convocantes de ser “cuatro desaprensivos que no son capaces de consultar ni preguntar” el porqué de esta actuación.

Igual que vam preguntar abans de l'inici de les obres a la avenida de Onil, i que no ens van contestar, ja estem preguntant sobre l'avenida Rep. Argentina. I seguirem preguntant.

No ens contesten, i si ho fan ens diuen que encara no hi ha res.

El dia que entren "a saco" amb les moreres, tenim que recordar estes declaracions de Lino a ESCAPARATE:

En cuanto a una actuación inmediata en la avenida República Argentina, José Lino Rico afirma que de momento no hay nada previsto, si bien es cierto que existen quejas vecinales relativas a ratas que viven en el interior hueco de las moreras y que cortan a mordiscos los cables del alumbrado público.

“Se analizarán las quejas y se harán estudios de subsuelo antes de acometer ninguna actuación”, afirmó el concejal de Medio Ambiente, quien añadió que se tomarán las decisiones que sean las más adecuadas para salvaguardar la higiene y el bienestar de los castallenses.

Anónimo dijo...

Lino, per favor, no es per ser valencianista ni res d'això; a mí no em digues castallense, vale? m'ixen ronxes només de veure-ho escrit. Castallenses todos! qué lleig, veritat?

Anónimo dijo...

el tema de zapatero creec que es millor no tocalo,perque no se si eu voreu o tampoc voleu voreu pero esta carreganse un pais igual que va fer el seu company felipe pero no pasa res .... no hay crisis jeje i nia que creuseu , españa esta feta polvo en tots les sentits,: economia,inmigracio,treball,treball,treball,terrorisme,etc.. pero tot va be!!ningu pot dir res i si eu fa no sabem pedre!!espere que algun dia obrigau les ulls i vos doneu conte perque hasto si que es importan no 4 pins i un concert...

este tio per dirli de alguna manera soles es dedica a fer i desfer tonteries i fer i desfer lo que ja estava fet i el que vinga darrere que eu arregle..

soles tens que vore una cosa com estava españa fa 6 anys i com esta ara pero bueno segun mols de vosatros ell no te culpa, igual la te paneta...jeje

PD:per a les que no li agra la meu ortografia , masa fag que intente escriure en valencia ,si escrigera en el 1º idioma español no faria faltes aixina que aspere que eu comprengen

Anónimo dijo...

Lamentablement mai he votat a favor de algú, sempre ho he fet en contra de algú.

I com t'he explicat, done molta importancia a lo que fan am bell.

Vaig votar al PSOE per a que no guanyara el PP, i com no m'agrada com estan utilitzan la meva confiança, ja no els tornaré a votar.

Igual que tu tens el dret a pensar i dir:

perque no se si eu voreu o tampoc voleu voreu pero esta carreganse un pais igual que va fer el seu company felipe pero no pasa res .... no hay crisis jeje i nia que creuseu , españa esta feta polvo en tots les sentits,:

Nosaltres podem opinar sobre lo que pasa en Castalla, i al igual que a tu es fot que:

economia,inmigracio,treball,treball,treball,terrorisme,etc.. pero tot va be!!ningu pot dir res i si eu fa no sabem pedre!!

a nosaltres també ens fot que ens digueu que estem cremats, que tornareu a guanyar, que ens faigem fotre, que nomes sabem dir que no...

i tambè espere que vosaltres algun dia obrigau les ulls i vos doneu conte perque hasto si que es importan

Per cert, no m'has contestat a les preguntes:

tendria dret a prohibir a agrucom, per estar Lino i jo considerar que me se burla?

I a prohibir el Betlem?

O ZP les mises per dir-li a la tumba con tu abuelo?


O tots moros o tots cristians

Anónimo dijo...

El que els passa als politiquets que tenim governant es que sempre han confòs tenir la representació en tenir el poder, en MANAR. Sempre s'han pensat que els posavem ahí per que s'ho mereixien i que fent-los la piloteta i amb palmadetes en l'esquena els dissabtes en la plaça, tot funcionava soles. A la dreta i a l'inmovilisme li encanta este mètode, els perpetua en els seus interessos. El que passa es que ara hi ha gent que comença a veure que els AMOS, els que MANEN no son ells, som els que els hem posat ahí, els hagem votat o no. Com a mínim han de ser transparents i donar explicacions. Quan qué costa això, e Lino? tindre-li que donar explicacions als rojos eixos, si no mos trauen en els periòdics, de rojos també per supost... Si no aprofiteu, PER LO MENOS NO COBREU, o cobreu lo mateix que un peó operari. Jo no sóc partidari d'insultar, però quan la gent bada per tots els costats, això entra en en el càrrec, i heu de tindre serenitat i acceptar la situació, si nó, si no aprofiteu, ¡¡a bolar el colom!!

Anónimo dijo...

Blai, estic patint per tú, sembla que estigues intentant tombar la torre grossa a cabotades quan li expliques les coses a asnar. Ell té la sémola dins el cap i això no té cura possible. A ell li agrada polemitzar i prou.
asnar, agafa la Constitució eixa, sí la que el tros de burro eixe de qui prens el nom no volía en el seu moment, i voràs que el valencià, ací, és Llengua Oficial igual que el castellà. Quan que costareu de criar, redéu....

Anónimo dijo...

Mare de déu senyor. Però en quins embolics esteu ficat-vos? De deveres esteu discutint sobre Zp i Aznar? Però això dona per a 4 blocs més!!

Crec que podriem deixar de parlar ja de rojillos, de bandols i de tòpics aixina que estan ja, per sort, en desús. Hem de superar eixa etapa polaritzada, no creeu?

Jo ací no veig bàndols, veig personetes preocupades pel seu poble, cadascuna amb pensaments diferents. Però al final, no és això el que fa la vida interessant?

Anónimo dijo...

No me entra en la cabeza que estéis perdiendo el tiempo dando cancha y palique a un elemento así. Es excesivo el peaje de te-ner que tropezar una y otra vez con sus chorradas, para poder seguir los diferentes puntos de vista en un debate tan interesante.

Al principio pensé que era solo cachondeo lo del seudónimo que -a veces- utiliza, pero su verborrea barata no ofrece dudas. Sus burdas parrafadas son las de un vulgar pretoriano, un pelmazo raca-raca, casposo y azulón, que añade a sus méritos el de analfabeto profundo de su propio idioma, lengua que espero poder utilizar pronto, con la dignidad que le corresponde.

Ese individuo no merece, en mi opinión, que sus rebuznos gramaticales vean la luz. De ser yo el administrador de esta libreta, no pondría jamás ni media hoja en blanco al alcance de semejante sujeto.

Gonzalo.

Anónimo dijo...

Asnar, una observació sobre la forma (no entre en el contingut...) dels teus comentaris: segur que en castellá també fas faltes... si es que lo unic que escrius bé es el "jejeje"

Pa mi que no has llegit molt...

Per escriure una cosa com "aspere que eu comprengen" no soles fa falta ignorància, sino també desidia i poca voluntat: pa que sone /g/ i no /j/ abans de "e" o "i" cal escriure "gu",
(exactament igual que en castellá)

una cosa es que se t'en escape alguna (a mi també em passa) pero lo teu es voluntat de fer-ho mal.

el colmo del paleto: considerar la propia llengua com una llengua inferior "para hablarla en la intimidad" fins al punt que creus que no cal la correcció ortogràfica.

((no te cortes xaval, si quieres ascrive en castellanus y asín pareceras más fino, ke ascriviendo en balenciano asín kedas de un paleto qe lo fipas: hespero ke lo konprendas, ke entre los asules -los que dises que son los tullos- ay jente mui kulta i kon tu paletismo los descalificas a tos))


Mantinguem les formes (entre elles la ortografia) i debatim en pau.

Besitos per a totes i tots

Anónimo dijo...

Ostia quines parrafades que feu...
Açò està fent-se dens.

Ens veiem el dilluns en la casa de cultura.

Anónimo dijo...

blai eusenc per tu, perque m agrada parlar amb tu, pero com vos pasa sempre "por culpa de cuatro desaprensivos" abandone!! no tinc ganes de pedre el temps..."con cuatro desaprensivos que solo saben que insultar"aixo no va per tu blai..
ai vos quedeu tots cremats jeje
pero trankilssssss..........
en quatre anys el pp tornara a gobernar a castalla i a cremavos mes jeje
el psoe ja va fer prau mal en el seu dia....

sabeu lo que tendria que fer españa? ficarvos a tots vosatros i a el vostre ZP en un trailer i anviamos mol mol llarg... entonces si que estariem be!!pero aixina tenim al dimoni dins de casa...
encara vos pasa poc i mes que vos pasara...jejeje


PD: blai m alegre de haber conegut una persona amb la teua ideologia i que no siga com les demes .. per lo menos e apres una cosa , no sou tots igual...vols un consell
ADEU

a i respeteu per a ser respetat

Anónimo dijo...

Jo crec que t'en vas per que no vols contertar-me a cap pregunta, perque t'he desmontat tot lo que has dit amb arguments i no tens ni idea de com rebatir-me.

Ale, adeu.

Anónimo dijo...

Per cert, Aznar:

Contestam a esta pregunta, despres del que has dit sobre els joves que fan musica, tens que fer ho:

tendria dret a prohibir a agrucom, per estar Lino i jo considerar que me se burla?

I a prohibir el Betlem?

Anónimo dijo...

Increible...

com pots ser capaç de dir...

ai vos quedeu tots cremats jeje
pero trankilssssss..........
en quatre anys el pp tornara a gobernar a castalla i a cremavos mes jeje
el psoe ja va fer prau mal en el seu dia....

sabeu lo que tendria que fer españa? ficarvos a tots vosatros i a el vostre ZP en un trailer i anviamos mol mol llarg... entonces si que estariem be!!pero aixina tenim al dimoni dins de casa...
encara vos pasa poc i mes que vos pasara...jejeje



i acabar amb:

a i respeteu per a ser respetat

Nomes amb paraules t'he fet quedar en evidencia.

Gracies, m'ho has posat a güevo!!!!!

Jajajaja.

Anónimo dijo...

no insistisques blai... "jejeje" no contestarà "jejejeje"

Anónimo dijo...

Gràcies per anar-ten asnar, i recorda: sempre serem "l'almorrana" que mai t'acabes de llevar, per a tú i per als correligionaris teus. ¡Fins sempre personeta!

Anónimo dijo...

uiii uiiii uiiii.
Despres de molt temps, llegin tots els dies aquestos comentaris, perque vullga o no, em toquen de molt prop, m´acabe de donar conte la gent que hi ha solta per el mon.
ASNAR??????
Per favor respeta als demes, maleducat, i dexa que expresem les nostres idees, irrespetuos, i informat del que parles abans de escriure per favor..


un consell: Els cuadernillos rubio son mol bons per millorar mols aspectes de la ortografia

Anónimo dijo...

Aquest blog sembla que s'haja convertit en una prolongació del bipartidisme ideològic existent a la nostra societat. Una lluita dialèctica entre la dreta i l'esquerra, amb reminiscències puntuals a la Guerra Civil i a la Dictadura. Decididament, hem perdut el nord.

Encara no us heu adonat que aquest blog no pretén (o pretenia) ser una plataforma política? Encara no heu entés que podem aconseguir més coses, almenys a aquest poble, des de l'associacionisme que des de la militància política? Sembla que no entenem res.

Evidentment, tot té una relació política, això és un fet inqüestionable. Però a nosaltres, als asidus a QCV, no ens interessa polititzar el tema, no estem ací per fer una simple oposició. Hi som per a aconseguir objectius concrets, com per exemple:
- Promoure la participació ciutadana.
- fomentar l'interés de la ciutadania pel medi ambient, el patrimoni, l'urbanisme...
- Conscienciar el govern municipal de que els ciutadans som importants i de que han de comptar amb nosaltres abans de prendre determinades decisions.

Hem de ser pragmàtics i no perdre esforços en debats ideològics estèrils. Amb tots els respectes, per a això ja estan els partits polítics. Recordem que compartim finalitats però no necessàriament mitjans.

Vinga companys/es, centrem-nos en el que més en interessa i penseu propostes que el dia 16 està a prop. Aznar, com a veí interessat pel poble també estàs convidat.

Salutacions i que la força ens acompanye.

Anónimo dijo...

Di que sí Ricardito!!!!

La veritat és que entre el Asnar i Blai ens han copat el debat i açò no pot ser!!

Crec que hi ha que reprendre el tema, ja que el 16 està ahí.

Salutacions,

Anónimo dijo...

Totalment d´acord. Reprenem el tema, que açò se´ns en va de les mans.
Propostes per a dur a la reunió del 16:
- canviar l´hora dels plenaris (no conec a ningú que li vinga bé anar a la una o una i mitja).

- estrenar d´una vegada la web de l´ajuntament i penjar coses que veritablement ens interesen (amb tots els meus respectes al "Saludo del Alcalde", que és la única cosa que hi ha).

-demanar, d´una vegada, la participació ciutadana, però la real, eh?, no esta que dia l´alcalde que estava fent.

-exigir informació pública sobre les actuacions que pensen desentvolupar, incloent-hi informes tècnics, mediambientals, urbanístics, etc.

Conclusió: TRANSPARÈNCIA A LA GESTIÓ DEL NOSTRE POBLE.

Anónimo dijo...

Mil disculpes...

No tornarà a pasar...

Sempre m'agrada fer callar a estos fenomenos amb la paraula. Normalment amb una resposta hi ha prou, pero este.... m'ha picat.

Anónimo dijo...

ola
lo ke esta klaro es una kosa,ke los unikos ke solucionan(por decirlo de alguna manera)las kosas rompiendo,destrullendo,censurando son ellos.los de derechas siempre an sido y seran prepotentes y kuando recae algo de poder en sus manos,malo,se adueñan y tienes ke acer lo ke ellos dicen si nos...
bueno peña nada mas,yo komo musiko del grupo local ANSIEDAD tambien me senti censurado e indescriminado.
yo pipo tambien soy entelekia y pellikana,salud y forc,a al canut

Anónimo dijo...

blai mas decepcionat!!em pensava que eres diferen pero....
soles tinc que dir una cosa :
mira españa com esta ? fem pena !!i mes vosatros que vol creeu tot!!pero jo puc dormir amb la conciensia tranquila, vosatros no crec!!i si.... me quedat sense argumen davan de una gen tan .........(no soc com vosatros ,tinc mes educacio)


AMUN PANETA jejeje I CAMPS jejeje
ZP DIMISIO

Anónimo dijo...

bueno, continuem amb lo del dia 16, no?

propostes, propostes

Anónimo dijo...

Més propostes:
- Delegació, en un dels regidors, de les competències de participació ciutadana. Es tracta que algun d'ells siga, a estos efectes, el nostre interlocutor i el portaveu del consistori. Un fil més directe.
- Constituir QCV com a associació (només de veïns o amb més fins, p. ex. culturals). Eixa "legalitat" ens donaria més força.

Siset.

Anónimo dijo...

Molt bo el muntatge de paneta amb l´escena de la peli del "show de truman"(es de eixa peli, no?)
La veritat es que molts de nosaltres ens sentim igual que truman en la peli, dirigits i manipulats pel director, el senyor paneta....PROXIMO ESTRENO EN CARTELERA: "EL SHOW DE CASTALLA"

George Harrison

Anónimo dijo...

televisar els plenos? no crec que els apanye... però estaria molt bé.

o tal volta es podria posar pasta (si es constituira QCV com associació, hi hauria que pagar una quota, supose)... i contractar a algú per a que no s'en perga ni uno (dels plenos) per tal d'informar al col·lectiu d'allò que puga interessar. seria una forma de repartir entre tots eixa feina que estan fent alguns "per amor a l'art"

es molt interessant el que està passant ací... tal volta els ciutadans no podem participar directament en la política (soles triant als representants), però indirectament, com a lobby o grup de pressió, la influència que podem exercir es molta...

com han de ser votats, la opinió pública els fa tremolar...

Anónimo dijo...

Gràcies George!

Creia que no s´entenia be la foto.

Bon dia i, per si no ens veiem fins demà, bona vesprada i bona nit.

Anónimo dijo...

Una proposta directa par a l'Alcalde: que deixe de tractar-nos com si jugàrem a un joc on ell es qui juga i nosaltres som els soldadets eixos de plàstic que venien en Ca Farina. Escolte, alcalde, escolte i no es crega més listo que els demés. La seua il.lusió de Castalla no és la de tots, inclús la dels seus.

Anónimo dijo...

Proposta:
Quedar amb totes les asociacions del poble, incluent els grups de música, els de petanca, ames de casa, i tots qui s´agrupen per a alguna cosa i quedar d´acord en fer boicot a l´ajuntament quan necessite algo de nosaltres. Ja voldrán inaugurar l´auditori i fese la foteta pa el periodic.

Si ningú li fa cas quan ho necessiten, voran el que fot que demanes algo i t´ho neguen per ser qui eres.

He dit.

Anónimo dijo...

Cap suprema, tate tranquila perque aquest matí quan he vist la foto, he notat de seguida que era el Ed Harris al Show de Truman.
Bon treball. Jeje.
Salutacions.

Anónimo dijo...

propostes per al próxim dilluns:

-constituir quina castalla volem com associació

-proposar que es televisen els plenos i que es canvien d'hora

-que es publique tota la documentació dels plenaris a la web de l'ajuntament i també les juntes de gobern ademés del pla de ordenació urbanística.Que es publiquen els comtes de correu dels regidors per contactar amb ells directament

-demanar un informe del estat actual de castalla internacional i previsió de creiximent

si me s'ocurrix algo mes os ho escriuré per ací

Anónimo dijo...

Osti, si li lleves la primera proposta pareix que sigues del bloc.

Anónimo dijo...

Si!!!

Algo paregut li pasa a paneta:

Si li poses corbata pareix de eixos de nosequina religió, tocant a la porta pa vore si es lien i acabes comprant-los una biblia...

Per cert, ja no li diuen PANETA

ara es TERGAL!!!

Anónimo dijo...

Osti! tú per lo que dius pareixes de termoarcilla.

Anónimo dijo...

No pille lo de TERGAL

Anónimo dijo...

La tela de pana, o paneta, si ell dibuix es finet, es suau i calenteta... agradable...

El tergal... lija del 40.

Anónimo dijo...

pues no soc del bloc, i torme a repetir que esta nos es una iniciativa política...

Anónimo dijo...

diu paneta en el escaparate que vol anar a la reunio del dilluns, espere que al menys no vullga monopolisarla i no deixarmos parlar a ningú

Anónimo dijo...

Que ell vulga anar no vol dir que estiga convidat, ni que nosaltres vulguem que ell vinga. Ja ha tengut massa temps per parlar i no ha dit ni mija. Ademés, en els mitjos que té ell per a parlar al poble, ha de vindre a fotre l´unic mig que té el poble per a parlar entre sí?

No ho veig correcte, la veritat.

Anónimo dijo...

Quin gran invent aquest d'internet!
Per fi la gent pot dir la seua i comunicar-se sense cap obstacle. Fins fa molt poc a la gent que ha intentat canviar alguna cosa (no sou els primers que ho intenteu), com a mínim se la ignorava, i moltes vegades se la menyspreava. Ara també..., però menys. Desitge que aquest moviment que està despertant a Castalla no es "desinfle". Cal ser crítics, positius i respectuosos. A qui vol manar des de l'omnipotència això no li senta bé.
Salut!
PVP

Anónimo dijo...

Hola lectores de esta página!!! No suelo participar en blogs porque entre otras cosas no me gusta la política ni perder el tiempo en tonterias, pero me ha parecido muy graciosa toda la polemica desatada por las obras que se estan llevando a cabo en la avenida de alicante de Castalla. No hay que darle mas vueltas al asunto, simplemente los arboles perjudicaban algunas de las viviendas de los vecinos y por ello se ha decidido cambiar su aspecto; aun no finalizadas las obras la gente ya empieza a criticar sin saber cual sera su resultado, y si al terminar los resultados son positivos y gustan a la gente qué??? Entonces que venga Pellikana y compañia y que protesten de nuevo (para variar).
Me han enseñado a creer que las cosas en esta vida se hacen con un proposito y siempre para bien o para mejorar, y por ello creo que cualquier obra pública que se haga simpre va a tener sus pros y sus contras pero simpre será para mejorar la calidad de vida del pueblo/ciudad.
También me han enseñado, y he podido comprobar a lo largo de mi corta vida, que en este mundo simpre estan los trabajadores que defienden sus ideas con racionalidad, trabajo, paciencia y cooperación con los demás sin dejar de lado al resto, y por el contrario, los que no dan un palo al agua en su vida, vagos y que siempre son una minoría que llega a fastidiar y perturbar la vida delos demás....todos sabemos quienes son!!!!
Podríamos poner como ejemplo de dicha conducta a todos aquellos que van de manifestación en manifestación sin medir consecuencias y sin informarse previamente de lo que se pretende hacer y de como conseguirlo. Esta gente (lamentablemente pero también indudablemente)corresponden a partirdos de izquierda (ya sean mas o menos radicales) que como siempre son una minoría que arman mucho alboroto; no tengo nada en contra de ellos, pues en la mayoria de ambitos de mi vida los tengo a mi lado y puedo decir que son personas a las que aprecio mucho pero también que se contradicen en sus hechos, pensamientos y palabras.
En cuanto al grupo de jovenes de Castalla que pretenden reivindicar a la "izquierda" he de decirles que son los menos adecuados para hacerlo pues en vez de fumar tantos "porros" y pegarse tantas fiestas, que se dediquen a trabajar y/o estudiar para llegar a ser algo y alguien en la vida pues de ese modo no van a conseguir nada excepto ser unos "perdidos y mantenidos" de este país como lo son la mayoría.
En cuanto al tema de las jornadas valencianas, he de decir que yo soy valenciano parlante y que he escrito este comentario en castellano porque me parece de vital educación dirigirme a aquellas personas que no conozco en el idioma oficial del pais, que es el castellano, el cual es entendido por todos. En vez de perder tanto el tiempo en defender el valenciano, dediquemonos a estudiar ingles, frances....o el propio español, esto es, idiomas que van a servirnos para trabajar en un futuro tanto dentro como fuera de nuestra Comunidad Valencia (que no "Paisos Valencians") y asi poder llegar a ser personas de provecho y no unos "pesados que siempre van contra el sistema, sea el que sea".....y si no miremos como nos va en estos momentos con el Señor ZP...nos va genial, verdad? (apunto que esto es una ironia para todos aquellos que perdidos en su ignorancia no lo hayan captado).
No espero respuesta alguna de nadie, pues estoy firmemente convencida de mis principios y no me hace falta la critica de ningun niñato al que le han comido la cabeza sus "amiguitos progres" pensando en que todo lo que ellos apoyan es lo que "mas mola y lo mas guay" pues la gente real no vivimos en el mundo de "yupilandia".
Un saludo a todos, y que alguien nos ayude a salir de este agujero negro socialista en el que estamos inmersos....un caos total!!!

Anónimo dijo...

Xe!! que no tas echo la permanente hoy!