martes, 24 de junio de 2008

IV SETMANA DE CINE



Ja tenim els díptics. La IV setmana de cine ja està preparada. Només falta que arriben els dies i la gent. Les quatre pelis són xules però recomane "Once", un musical indie preciós. A penes s'ha projectat als cines d'Alacant, però va guanyar l'Oscar a la millor cançó. El cantant, eixe dia, va rebre un sms de Bono (el de U2) felicitant-lo. Va dir que això per a un irlandés era com si Déu et donara l'enhorabona. Em va fer gràcia. El dia que vaig escoltar la cançó per primera vegada (en les notícies de la 2) me'n vaig anar de cap a l'ordinador per fer-me amb ella. Mentre la buscava vaig iniciar una conversa al messenger i curiosament no era l'únic que s'havia connectat per trobar la cançó. I això també va ser graciós. Igual per tot això esperava bones coses d'una pel·li que no té res i ho té tot. No vull vendre-la massa perquè igual algú s'emporta una decepció. Però si no veniu no podreu opinar... Ens veiem al cine.

20 comentarios:

Anónimo dijo...

Caolla açò que estàs fent es una dictadura cinematogràfica.

I per a quan un cicle de Marisol o Joselito?????!!!

Em morc de ganes de disfrutar d'obres tant excepcionals com "Marisol rumbo a río", ....

Justicia ja.

Anónimo dijo...

Ei, tios! Amb estes dos notícies que no tene res que vore amb quina castalla volem heu fet un autèntic "coitus interruptus" del debat que s'estava produint en el blog.

Per què no feu un blog a part per al Cine-Club?

Anónimo dijo...

Sou uns cracks!!! Jajajjaa

Encara em partisc de la risa per lo dels tríptics. En serio, el vaig agafar el dilluns de la casa de cultura i el vaig llegir, en valencià clar. Total que anit estic a casa i dic: "sam llegir la part castellana". Qué grans sou!! Em va fer molta gràcia, perque si lliges les dues versions aprens encara més coses de les pelis. Es a dir, que no es una traducció literal l'una de l'altra, que conta coses distintes, i aixó em va encantar i em va fer riure moltíssim. Enhorabona, un punt molt bo. Encara que no deuria sorprendrem, tractant-se del surrealista Cine Club. Jejeje.

Espere poder assistir a totes. I per cert, molt bona idea lo de la projecció a l'exterior d'una d'elles.

Ens veiem al cine.

Salutacions.

Anónimo dijo...

la de Once la veritat es que es molt xula. No se com va arrivar a parar al meu ordinador (jajaja) I la BSO hi ha cançons tremendes!

Anónimo dijo...

Ostia puta l'anónimo dels collons. Res positiu, fill, res?

Vols debatir, vinga.
Eres un desaprensiu.

Ala, et toca.

J.C. dijo...

Bona iniciativa per a mostrar els curts castelluts i vore un parell de pelis interesants.... Enorabona!

Toni, jo posaré el video, mini documetal o no sé com dir-li, sobre els llocs que van bombardejar en Alcoi durant la guerra civil, juntament a un dels Refugis Antiaèris que s'han restaurat allí...

Finalment si que el pogut arreglar un poc, perquè jo el vaig fer per a un treball de la Universitat, més que per presentar-ho ací, ja vorem l'opinió dels que vingen a vore'l.....

Salutacions

ERNESTO GUEVARA DE LA SERNA dijo...

www.castallanocalla.blogspot.com

Anónimo dijo...

Des de quan es pot obrir la piscina municipal a les 6.30 en exclusiva per a un alcalde i la seua dona?

La piscina és seua? L'ha pagat ell dels seus diners? Ha pagat ell més que els demés?

Paga tarifa especial del carnet del poli? Jo també puc pagar-la i que m'obrin la piscina per a mi soles? O és que tenen vergonya que tot el poble els veja la panxa?

PANETA = ABÚS DE PODER, TRÀFIC D'INFLUÈNCIES, APROFITAT

Anónimo dijo...

ey gent del poblet anomenat Castalla, vaig a fer una mica de propaganda:
PELLIKANA i ENTELÈKIA tokaran al festival FESLLOCH'08 a Benlloch (Castelló). Com sabem ke està llarg es farà un bus per al festival de dos dies, divendres i dissabte. Akest festival kontarà amb les actuacions de grupaxxos com: OBRINT PAS, LA GOSSA SORDA, PIRAT'S SOUND SYSTEM I MOLT MÉS. http://www.myspace.com/lagira08

Anónimo dijo...

"""""Anónimo dijo...
Des de quan es pot obrir la piscina municipal a les 6.30 en exclusiva per a un alcalde i la seua dona?

La piscina és seua? L'ha pagat ell dels seus diners? Ha pagat ell més que els demés?"""""


SI HASTO ES DEVERES, EL Q DEU DE FER ES AGAFAR LA PAGETA Q SE LI QUEDE "SE LA MEREIXQUA O NO" I ANARSEN A EXERCIR EIXA PROFESIO Q LI A DONAT TANTA FAMA, P Q VAMOS AMB LA POLITICA CREC Q ESTA DEIXANMOS CONTENTS.

QUINA POCA VERGONYA, I DESPRES ENS LLEVEN PER ELS SEUS COLLONS, UN PALL DE DIES A LA PISCINA, DESPRES DE ESTAR PAGANT TOT L'ANY, BUENO, SEGUR Q NIA ALGUNA NORMATIVA Q AIXI HO DIU, O SI NO JA S'ANCARREGARAN ELLS DE FERLA, VAMOS.

Q POCA VERGONYA, BUENO, POCA SERIA TINDREN ALGUNA.

Anónimo dijo...

No me parece que los hombres groseros, de costumbres bajas y de
poco ingenio, merezcan tan bello organismo ni tal variedad de rodajes como los hombres especulativos y de gran talento. Los primeros no son más que un saco a donde entra y de donde sale lo que comen, pues nada me prueba
que participen de la naturaleza humana, salvo en la voz y en la figura; en todo lo demás son bastante semejantes a las bestias. Debiera llamárseles fabricantes de estiércol y rellenadores de letrinas, porque no es otro su
oficio en el mundo. Ninguna virtud ponen en práctica. Letrinas llenas, es todo lo que queda de su paso por la Tierra.

Leonardo da Vinci

Anónimo dijo...

Hola a todos, no se si habeis visto hoy la av. de onil, llena de letreros oscenos.los que han echo esto no tienen vergüenza y creo que no se deberian considerar del pueblo de Castalla.

Anónimo dijo...

Si que ho he vist si...

De vergonya...

Mira que hi han maneres de defensar idèes, pero l'esprait no es el cami.

De pena.

Pero la mateixa pena que em fan les de "ZP=eta" i tot aixó, que de eixes no vos veig remolar...

Anónimo dijo...

Pota ja s'ha interessat pel tema de la piscina.

Em pareix que Paneta té els dies contaets dins el seu partit...

Anónimo dijo...

Ei Toni podieu penjar els videos dels curmetratges en algun lloc, que alguns no vam poder anar perque estavem d'examens...

Anónimo dijo...

Jo en conec uno,

El Pato Cruel 2:
El Secuestro de Danone


Guió, Direcció, Camara i Edició:
Cento Juan

capitol 1
capitol 2
capitol 3

Anónimo dijo...

Paneta, Lino! Esta és la Castalla que volem:

http://www.escaparatedigital.com/noticia_detalle.php?id=9295

Anónimo dijo...

la pel.licula de ONCE va estar molt be, m´he baixat la banda sonora i es una passá!!!

Anónimo dijo...

No se si ho recordeu, però el passat 12 de Juny, el regidor de Cultura i el Sr. Alcalde, van citar a algunes associacions locals per a informar sobre l’auditori.
En aquesta reunió un membre de natura i gent va llegir un escrit.

Ja fa temps d’açò però com que va haver gent que havia demanat llegir-lo, l’han penjat a la pagina de natura i gent juntament amb algunes de les respostes que va fer l’ajuntament.

http://naturaigent.blogspot.com/

Anónimo dijo...

Crec que l'objectiu que buscava Jose Luis i Lino al acudir a la reunió de QCV era desbaratar qualsevol intent d'organització o canalització del moviment que estava sorgint del poble.... i em pareix que ho va aconseguir.

Per desgràcia, pareix com si aquest moviment estiguera dissonlent-se i perdent força. No creeu?