sábado, 31 de mayo de 2008

Sempre hi ha esperança


No sé si la majoria dels polítics han llegit Spiderman. Si ho han fet recordaran la frase més famosa del còmic d'Stan Lee: "Un gran poder comporta una gran responsabilitat". Aplicat eixe aforisme a la política, significa reflexionar sobre les decisions preses i aprendre de les errades. Nosaltres, com a ciutadans, hem de recordar als nostres polítics aquelles coses que podrien fer millor o aquelles en les quals pensem que s'han equivocat. I ells, amb el seu poder, deurien ser el suficientment responsables per a no agafar-s'ho com un atac personal. "Un gran poder comporta una gran responsabilitat" li deia el seu oncle a Peter Parker. Si nosaltres ens equivoquem, ells són els que han de demostrar més altura moral, més consciència, més empatia, més paciència per explicar les coses, per demostrar-les, per fer-les saber, perquè ells són els que tenen el poder. Nosaltres som ciutadans sense càrrec, la possibilitat de canviar les coses de un dia per l'altre és seua, i per tant, major la seua responsabilitat. Aleshores llevem-nos ja la careta "d'estos van contra mi" i posem-nos la de "igual tenen raó". Ho exigim com a ciutadans, els ho exigim als nostres treballadors. Nosaltres som els propietaris de l'empresa on ells treballen (els ho recorde i ens ho recorde, per veure si entenen i entenem que no ens poden tractar com ho fan). "Un gran poder comporta una gran responsabilitat" es repeteix contínuament al còmic de la Marvel.

Comence per mi i m'aplique l'exigència de canviar de careta. De totes les coses que he escrit al blog, crec que només en una m'he deixat portar per la ràbia i la sensació d'impotència. Eixa de baix en la que suposava que la renovació de l'avinguda d'Onil amagava darrere de moltes causes reals, unes ganes inusuals de posar-se medalles (per l'enfrontament intern del PP). Això no es pot provar, per tant sobrava. Jo ho introduïa dient que era una suposició, però entenc que molestara. Ho vaig fer amb eixa intenció. A mi m'havia molestat que mai parlaren de talar, tallar o cap paraula de l'àmplia família lèxica dels llenyaters. Em vaig sentir enganyat i ridiculitzat, i l'eufemisme "trasplantarem tot allò que es puga" no em compensava de res. Fins i tot (i açò és el toc de gràcia final) un veí meu em deia que va haver de pujar el volum de la ràdio per escoltar dir al Regidor de Medi Ambient que anaven a trasplantar els arbres perquè, en eixe moment, les serres mecàniques sonaven massa fort tallant els pins baix al carrer. Si això no provoca ràbia, impotència o incredulitat que vinga el tècnic en psicologia de l'ajuntament (no sé si hi ha) i que ens faça un informe per publicar-lo a la seua plana web.

Mai vam voler convocar una manifestació com a tal, només era una reunió del tipus "i ara que fem?" (li apuntarem aquest "tanto" a un psicopedagog de nom Senador Pallero). Personalment no veia correcte fer pancartes, ni tocar pitos, ni portar flautes. Només volia juntar-nos
per a què no ens tornara a passar com ja ens ha passat tantes voltes (Castalla Internacional, les intervencions arqueològiques al nucli antic, ara els arbres trasplantats...). No ha pogut ser del tot, esperem que puga ser el dia 16 de juny (a les 20:00, casa de cultura).

I la reunió, malgrat tot, va funcionar. Vam explicar que volíem transparència, que ens agrada escoltar que hi ha informes tècnics, però que ens encantaria vore'ls (al crònica de Castalla, a la seua plana web...), que volem vore el pressupost de quant haguera costat mantenir els arbres, que a altres llocs saben quan van a fer una renovació quants arbres van a tallar, quants a trasplantar, quins van a posar després, que publicar això costa cinc minuts quan un té una web com la del Molt Il·lustre, que no som nosaltres amb el nostre temps lliure els que hem d'anar a l'ajuntament per traure informació, que són ells amb els seus grans jornals i dedicació exclusiva els que han de fer l'esforç per arribar a nosaltres i que això no costa gens, cap esforç suplementari... vam intentar explicar tot això. M'agradaria que alguna vegada em contestaren. Ho intentarem esta setmana. Intentarem anar a parlar amb l'alcalde i comentar-li tot açò (i moltes altres coses que volem saber).

Anit, una mestra de les bones, de les de recordar sempre, em va dir que estava orgullosa de mi pel que havia passat per la vesprada. Jo només feia de portaveu de molta altra gent que han dedicat part del seu temps lliure per defensar un model de poble que consideren millor. Però vaig ser egoista i em vaig quedar eixa frase per a mi només. Això, eixa opinió, va valdre tots els maldecaps, tots els mals rotllos, les desqualificacions i les ficcions que s'han creat al voltant d'aquesta reunió. M'oblide per tant dels comentaris maliciosos vinguen d'on vinguen i m'aplique en tot allò que m'han ensenyat els meus pares i els meus mestres, a lluitar per allò que consideres just, sempre respectant als altres.

Toni.

PD. Torne a llegir el text i em sona tot tant "a primera persona" que em fa un poc de vergonya. Però bé, per hui m'ho perdonaré (juju), no està mal traure l'orgull personal, sobretot quan des de fora intenten pegar-te canya i sobretot quan una mestra de les bones, de les de recordar sempre, em va dir que estava orgullosa de mi. Em val, i tant.

80 comentarios:

Quina Castalla Volem dijo...

Veus, tan parlar de les meues impressions i me se n'ha passat agrair a tota la gent que va venir i que va demostrar de nou que el trellat i el sentit comú és la millor de les lleis. Gràcies a tots.

Anónimo dijo...

Toni, eres el puto amo. Estava buscant un qualificatiu millor pero no en hi ha..jejeje.
Açó de fer les pràctiques d'informàtica en Alcoi i arrivar quasi a les 9 de la nit em va fer impossible anar, però bé, a vorer si a l'altra puc anar... Xeeee, sempre igual...jejeje

Enhorabona de veritat. Feia ja un temps (després de censures i tonteries) que no em sentia tan orgullós de ser castellut.
Encara hi ha gent que es questiona les coses i que no es contenta en vorer la formula 1 i quedar-se en el sofà de casa a vorer la tele!!!!

Castelluts Castelludes, si volem, podem.

Mos vem! Si algú vol anar a Biar, igual toquem d'aci dos setmanes en La Galia..jejejej

Anónimo dijo...

em vaig sentir molt bé després de la concentració d'ahir, vam demostrar unió i respecte, vam fer les coses de pm, gràcies a l'equip de quina castalla volem per representar-nos a tots...
el millor va ser el "telón de fondo" del discurs, si senyor, teniem una foto bona tots junt a eixos pins...

david

Anónimo dijo...

Moltes gràcies per tot el que esteu fent, especialment a tu, Toni. Ahir no vaig poder estar en la concentració, però ja m'han contat que va haver molta gent i, com era d'esperar, amb molt de respecte (encara no entenc perquè alguns tenen por en veure un grup de gent reunida). Ànim i continueu així.

María

Anónimo dijo...

quant vaig arribar jo, la gent t´aplaudia i et donava la enhorabona, vaig captar en el ambient que havia estat de categoria, encara que jo estava segura de que anava a ser així. l´ambient que allí aflorava,era de satisfacció...a pesar de sentir-nos indignats e impotents davant de la innecessaria talla de arbres i pins.
Moltes gràcies per la teua honestitat i valentia.
ROSI

Anónimo dijo...

Tot i també estar orgullós de que donares la cara en eixa situació, mai et perdonaré que no et pintares la cara de blanc i blau com el William Wallace ;)

Anónimo dijo...

Ajuntament, volíeu que saltara la gresca i poder tractar-nos de violents, però, com heu vist, tots no som igual.

Anónimo dijo...

Bueno bueno estimat, com tenim el ego... No passa res, t´ho pots permetre. Jo, apart de la gentà que va vindre, lo bé que va anar la reunió i el benefici comú, em quede amb el pique entre tú xillant cada volta més i "algú" donant-li veu a la música de la casa de cultura. Vaja moment bonico.

Anónimo dijo...

que diguen el que vulguen que estem ben vius, com voleu flors quan ens heu venut verí? que diguen el que vulguen que estem ben junts i aquesta és la llet que tenim!!!

sorpresos i perversos per saber, que amb cançonetes fem mal de caps al poder!!!! que diguen el que vulguen!!!!!

Anónimo dijo...

Però tot açò val pa algo? Vull pensar que sí, però sincerament no ho veig.

Anónimo dijo...

I he tornat a vagar orgullós pels carrers del meu poble, resposta i color ja van despertant les hores...

Toni enhorabona a tots vosaltres per l'actuació del divendres, la gent com tu es la que de veritat estima el seu poble i no es queda parat davant de l'actuació del poder.
Ens veiem el dia 16.


I TRIAR EN DEMOCRÀCIA CANVI CLIMÀTIC O FINAL NUCLEAR...

Anónimo dijo...

toni quin maquina va estar molt be la concentracio , es veia molt bon ambient i ens veurem el 16 de juny o per ai

tots contra el arrancapins

Anónimo dijo...

Enhorabona pel poder de convocatòria i per les intencions de la concentració. Només la idea i la voluntat de, encara que siga, transparència, valen la pena. No vaig anar per que no m'anava bé i també, perque no dir-ho, perque no savia qui hi havia darrere de la convocatòria i temia una reunió "chillona"-festiva amb poc tresllat. Estava enganyat. Aixina que apunta'm. Enhorabona també pel blog, no el coneixia i està molt bé.

Rodrigo

Anónimo dijo...

Molts ànims per a continuar endavant, però no sé a què ve tanta eufòria.

Anónimo dijo...

Ningú parla d'eufòria ací, simplement d'il.lusió i alegria d'anar fent camí. Res no canvia en una reunió, ja ho sabem.

Anónimo dijo...

Tot i que el marine USA ens va tildar de desaprensius des de la seva prepotència i el seu budell agraït, els vam demostrar el divendres que a la vella Castalla encara resta un pòsit de vergonya i amor propi, un sentiment de poble (no de ramat) i que cada vegada els caldrà cercar més carretilles, doncs la rèmora dels quatre de sempre es multiplica día a día.

Enhorabona a QCV, especialment al "capo" Caolla.

Enhorabona a Ximo, a Jaume, a Olivia, a Belén, a Ruth a José-Miguel i a Kiko.

Jo també soc un desaprensiu.

Jo tambè soc Pellikana.

Little Lynx.

Anónimo dijo...

Quan les coses estan ben fetes, estan ben fetes!! i hem de que agrair que existisca gent que sapia portar-ho avant amb intel·ligència.Ells son els portaveus de la nostra indignació, i no es gens de fácil donar la cara.
Enhorabona Toni, i al colectiu també i agrair a tota le gent que vam estar presents, vam demostrar que nosaltres sí sabem fer les coses be.

clara

Anónimo dijo...

Senyor Alcalde:

No creus que n'hi ha prou??? Açò pareix que siga ja, la llarga nit del
franquisme... Que por!!! On està la trasparència política??? On està el teu
compromís pel teu poble??? Tan reconegut metge que has sigut a Castalla, per
això es vaig donar el meu vot,i ens has ixit rana. Pensava que un home de
cultura i formació acadèmica milloraria el poble, o al menys, és el que creïa.
Però veig que no, veig que no avaçem, que cada situació porta a altra pitjor, i
ja no soles em referixc a la tala d'arbres, que em sap dolent saber que fem
campanyes de reciclatje o de plantar pins, i després no tenim ni la mínima
consideració per res. Ja són un cúmul de situacions que van cremant al poble, i
dona igual del partit que siga, encara que vosaltres us defeneu en que són els 4
gats de sempre i ajo y agua durant 4 anys,(he de dir que jo també ho pensava,
fins que em vaig donar conte que "els malos" no estan sempre el bàndol contrari,
sinó que dins de la corporació també hi ha molts, molts no, moltissims) doncs
mira per on jo sóc el que fa 5... El que pensa el poble és que parèix que tan
sols us preocupa mostrar una bona façana al públic: que si no se quants milions
en un castell de focs a San Isidre que si no hi diners per alguna cosa, que no
hi subenció si eixos radicals van, que si no sé que, que si no se cuantos...Això
si, al final de mes el sou a la butxaca....
On està eixe esperit de ciudadania??? On està l'ànima lluitadora pel benefici
del poble??? D'ací faig a una crida desesperada a tots eixos valors democràtics
que estan desapareixen de Castalla. Per favor torneu prompte i il·lumineu a
l'ajuntament....

Al cap i a la fi aquestes situacions són les que a un se li lleven les ganes de
creure en la democràcia... Senyor J.Luis crec que has perdut un votant del PP i
de la democràcia... I més que em pedràs...

Crec que necessiteu un canvi en la política, espere que el faceu prompte,no
soles per mi sinó pels meus fills... Penses que voldran ser hereus de la
Castalla que estàs construint/destruint???

Ja no podia contenir-me, volia soltar-ho. Gràcies Castalla al dia per ser una de
les fonts d'informació i opinió personal del poble.

Un Castellut de tota la vida

Anónimo dijo...

De p. m., Toni.
Quan menys esperances tenia en aquesta societat (Castalla) naix un moviment, encara que siga fruit de la ràbia, que indica que no tot està perdut, que una Castalla millor és possible (començava a dubtar-ho). Açò no deu ser flor d'un dia, hi ha molt camí per recórrer. Duem massa anys perduts, massa pors, massa amenaces, favors personals amb posterior devolució... moltes, moltes coses que cremen els qui les volem veure. Qui no les veia... o no reaccionava... així estem.
Bé, enhorabona pel despertar i... a la faena, que tot està per fer.
Salut!
PVP

Anónimo dijo...

Jo tambe sóc una desaprensiva.
A este pas caem de la carretilla segur.
Ens vem el 16.

Anónimo dijo...

Sempre ho he cregut.
El millor de Castalla?
Els castelluts.

Anónimo dijo...

Xè, veig que a pota, a paneta i al ninot de la ràdio els caldrà guardar la carretilla i procurar-nos un motocarro. Quina llàstima que Kiko ja no el tinga, si no, li'l comprava.

Anónimo dijo...

toni fas pena , pareix mentira que sigues mestre i es una llastima que tinges que ansenyar tu al futur de castalla,

Anónimo dijo...

àngel meu! es veu que no va tindre una educació molt bona, i ara va de bloc en bloc insultant i despreciant a tots els qui no li cauen bé. Pobret...Necessites ajuda? Vols que quedem i parlem un poc? A mi no em molesta... Quan vulges. Estic obert a tindre una conversació i si vols em contes que et passa.

Anónimo dijo...

no gracies ,no magrada pedre el temps igual que a vosatros , que soles vos dediqueu a dur la contra a la gent ,GRACIES!!jejeje

Anónimo dijo...

Si esta clar,a la gent acaba menjant-se'li la bola. Amb profesorets separatistes, esquerretes... etc.etc.etc.
NO A LA POLITICA DINS DELS ESTUDIS I MENYS A LES AULES. Quina historia vendra ara toni??

Anónimo dijo...

Al anónimo de la contra...

Açí ningú fa la contra a ningú, nomes volem saber, transparencia, poder dir que no volem, o que si, antes de que pase.

Decidir on van els diners, obres publiques, politiques socials, etc... es reversible. Si no t'agrada com ho fa, als quatre anys canvies el vot. Si entra un altre els diners es gasten d'altra manera i ximpum.

Decidir tallar els pins o no, o tallar les moreres o no, es una decisió que no te "marcha atrás". Es decidir que l'entorn del que hem disfrutat tu i jo, i tots, canvie radicalment i que venen darrere ja no disfrutaran.

Segur que tens una foto de la millor ofrenda de la teva vida, eixa que portaves la banda darrere, eixa que a la tribuna de "ca trino" la escuadra va girar de puta mare... a eixe moment tan especial també van contribuir les moreres, la ofrenda es espectacular i en gran part es per el decorat.

Tots recordem com pasaven els camions carregats de joguets el dia dels reis, i nosaltres bocabadats darrere del seto baix la morera, pensant "on anirà el meu..."

Pendre la decisió de que d'ara en avant ningú puga disfrutar eixos moments con tu i com jo, crec que mereix una mica mes de transparència, de contrastar estudis i informes, solucions alternatives, i no nomes explicacions a posteriori.

Si hi ha problemes reals i hi ha que tallar, jo soc el primer que estaria d'acord, pero explicar despres, quan ja està fet, quan ja la gent parla per el carrer, sona a justificació.

Si els pins estaven fotent els desaigües, i hi ha que tallar, es té que fer. Però, ela la unica solució? s'ha contrastat? Els tecnics expliquen que el problema está en els pins, també donen la solució? S'han vist totes les solucions posibles?

No fem la contra, nomes volem saber abans, no quan ja no hi ha res a fer. Volem saber que els diners que gastem en pagar-los el jornal, estàn ben gastats, que s'el guanyen. Que han pres la decisió despres de haver kurrat en buscar la millor solució.

I sempre dialogant i escoltant.

Ara m'agradaria que m'explicares el que penses tu del tema, no de on treballa Toni.

P.D. Sempre estar'an millor els nostres fills amb un alcoholic d'onil com a mestre, que amb "profesorets separatistes, esquerretes... "

Menos mal que Toni no treballa a Actiu...

Anónimo dijo...

Atenció: no intentem respondre en arguments als facciosos que entren per ahí a insultar; no perque es perdre el temps, es perque els pobrets no arriben. Per cert, que sou de pota o de paneta? jijiji.

Anónimo dijo...

Mai havia vist alguna cosa semblant... Crec que no es necesari ficar-se amb la vida personal i menys barretjar la política amb la vida professional, com tu dius, "anónim". Mai podré afirmar en tota seguretat que Toni no barretja la política a les seues classes, perque mai he anat a les seues classes d'història. Però a la meua opinió, i per tot el que sé, crec que "anónim" has fet una crítica menys argumentada que la meua defensa, ja que supose que no hauràs sigut alumne de Toni al igual que jo, però a mes no veig causa ninguna de que siga precís que aquest castellut que molts dels habitantas d'aquest poble admirem, com ho pots vore, siga capaç de barretjar els seus ideals i opinions polítiques a les seues classes... perque crec que té mes decencia, coheréncia i talant que tot això.

Crec que ja està bé de criticar sense saber, a més, açí si no tots, la majoria tan sols volem un futur millor per a Castalla, no critiquem , sino que volem respostes, i un bon futur per als nostres fills.


Una castelluda amb tota la seua eséncia.

Anónimo dijo...

Tranquilitat. Juju.

Mira que no volia dir res a les lloances perquè encara que sempre venen bé (gràcies a tots, sobretot a eixos que firmen) sempre tenen un revers negatiu (es parla més de la persona que dels seus arguments).

M'havieu posat tan bé que era impossible aguantar tan temps. Fins jo mateix estava a punt de criticar-me per compensar (juju).

Així que tranquilitat. Per a ofendre a les persones s'ha d'aconseguir de dues maneres:

1. Que siga una persona que estimes i que es critique. No és el cas, eixa persona que parla ni em coneix ni vol conéixer-me (afortunadament per als dos).

2. Que tinga part de raó en les coses que diu. I està molt lluny de tenir-ne (ho poden dir la gent que em coneix). No em va molestar que em digueren desaprensiu, perquè no ho sóc. En ocasions s'insulta sense saber ni que vol dir la paraula. És més, em va fer certa gràcia (cosa que no lleva que siga intolerable en un polític professional).

Vinga, com hauràs entrat a vore que et contestem, almenys podràs aprendre alguna cosa. Salutacions vàries i efusives.

Toni.

Pd. L'altre dia vaig eixir a córrer i em va agafar la pluja (xulíssim va ser) i quan vaig arribar a casa em vaig mirar a l'espill i vaig pensar: Osti, fas pena. En això ha encertat.

Pd 2: També podem recórrer a l'insult i al "tu més". Ai Senyor, paciència.

Anónimo dijo...

OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
AIX ES TINDRE INTELIGENCIA COM JA HAN DIT PER AHÍ Y SABER DUR LES COSES COM TOQUEN.
SEMPRE TENDREM OBSTACULS, PERO NOSALTRES SEGUIREM LLUITAN!!

Anónimo dijo...

Menys mal que nosaltres no som com aquestos que van de bloc en bloc insultant. Com han dit en comentaris anteriors tenim mes coheréncia i templança...

Aquest colectiu està fet-vo molt bé!!! Ens veem el 16 de juny..

Anónimo dijo...

jajaja!!! tranquils en quatre anys mes el pp tornara arrasar a castalla (pel conte que mos te) sino acabarem pijor que esta acaban españa ,toni preocupat del que fa falta de deveres i si vols saber coses ves als plenos, i si si que feies pena el atre dia cuan anaes corren banyante!!jeje
P.D. ;i jo a tu afortunadamen tampoc es coneixc pero tranquil que si algun dia tinc la oportunitat de parlar amb tu, es dire qui soc!!no eu dic asi perque no magrada el protagonisme com a tu!!

Anónimo dijo...

"jajaja!!! tranquils en quatre anys mes el pp tornara arrasar a castalla...

Tens tota la raó del mon, es lo unic que tenim clar, pero saben-vo i tot no deixa de sorprendrem.

Comence a pensar que si posen de cap de llista a Torrebruno, de segon a Carlos Jesus, i de tercer al Risitas, i un dia vos convoquen a tots davant del ajuntament, i vos tiren merdetes de cabra a modo de aspersor, aplaudirieu contents, perque "...si ho fan per algo serà..."

Perque com dieu una volta: "...eixos es que nomes volen entrar pa cobrar, segur que es lo primer que fan si entren..."

Algun dia, quan els vostres fills vos pregunten que feieu quan tot s'en anava a la merda, podreu contestar orgullosos "...quietets en casa, donant-lin pel cul als que intentaven que no pasara."

Anónimo dijo...

que raó tens...




* Qué faràn quan tot s'hatja anat a la merda? Continuaràn aplaudint i donan-mos per cul?

Anónimo dijo...

paciència.

Anónimo dijo...

i por, perquè te por la gent? De dir qui és? de dir públicament el que pensa?

Anónimo dijo...

"...NO A LA POLITICA DINS DELS ESTUDIS I MENYS A LES AULES..."

Perque... els xiquets encara no voten, val la pena que ho fem en les consultes del metje amb els iaios, els atenem be, els menjem el cabet, venem un parell de motos, i "...que bona persona es el paneta eixe, que be mos ha tratat"

Encara recorde al meu germà plorant, quan la Patricia (crec) d'anglés li deia "...ya puedes estudiar rojillo, que conmigo lo tienes claro...". ara ha acabat traducció i interpretació.

Jo he rebut clases de Juan Gosalbez, quan era regidor, i va ser dels millors mestres que he tingut, i mai clavaba la politica en clase. També vaig tindrer a una de Burgos, que ens contava lo be que es vivia quan a Franco. Per què sempre es taxa als mestres d'esquèrres de influenciar, i mai als de dretes?

Anónimo dijo...

per al anonim de les merdetes de cabra !!!si no tens mes a dir malegre que soles siga aixo, perque vol dir que tot va be igual que diuen les socialistes que estan tiran un precios pais a la merda i segun vosatros tot va be, el dia que ens toque emigrar i deixamos les nostres presiosos pinets i setos asi i les vostres fills vos pregunten "pare i que feiu vosatros mentres sen anaba tot a la merda?" lis direu : preocupamos de tonteries i no deixar treballar, jeje PREOCUPEUBOS DE LO QUE FA FALTA DE DEVERES I NO SIGAU TAN CASCARRABIES

Anónimo dijo...

perque sempre acabeu parlan de dretes i esquerres? Crec que per tal de defensar les nostres idees, no fa falta identificar-nos en cap grup, som el que som, i defensem això que creem.

En serio, vatja merda de sistema...
Sempre igual... política, política y política, com si això formara tot el que hi ha...

Anónimo dijo...

Pot ser que hages anomenat a una de les millors persones que ha passat tant pel col·legi com per l'ajuntament, jo també he tingut a Don Juan de mestre i encara que amb el temps, les meues posicions polítiques han sigut totalment diferents he de reconéixer que ha sigut i és un gran exemple a seguir. No de tots es pot dir el mateix. Potser molts mestres que ara comencen tinguen molt que aprendre d'ell.

Anónimo dijo...

Per què sempre es taxa als mestres d'esquèrres de influenciar, i mai als de dretes?

Per què la ideología d'esquerres preocupa a molta gen a eixos que viuen bé, i "mentre visquen ells bé els demés que li'n donen". AIxò li ho expliques a un adolescent que va a la ESO i en el 90% dels casos es dirà que no es la millor manera de solucionar les coses, que hi ha que pensar i que lluitar per el que un creu. Als de dretes això no els entra en el cap, però a qualsevol xiquet de 8 a 18 anys ho saben perfectament i ho veuen lo més normal (que ho és). Però ai els de dretes!! que en no apanyar-los el que fas ja es taxen de rojillo i eixes coses i es queden tan amples!!

Anónimo dijo...

Deuriem ser un poc mes respetuosos amb els ideals de les persones...
Cadascu té les seues creences, idees polítiques, opinions, i per el simple de fet de ser contrari a les teues pròpies no crec que siga precís tatxar a eixa persona de "rojillo" "conservador" o altres...
Cadascu pensa lo que pensa, i com persones lliures que som, tenim el dret de defensar lo que millor veem per nosaltres, això si, sense insultar, ni tatxar a ningú. Si JO RESPETE... tú respetes, ell respeta, nosaltres respetem.... TOTS RESPETEM!!!

Això si que crec que es algo que deuria d'haver-se ensenyat a les aules i a la casa pròpia...

Anónimo dijo...

pense que açò no es cuestió de dretes o esquerres, simplement anem a reunir-mos per a intentar aconseguir alguna cosa amb aquest tema,A NINGU LI AGRADA QUE LI ENGANYEN!!! a qui li agrade que vinga el dia 16, i a qui no, pues que es quede en casa, no se perque sempre traem les coses de context, ens agrada molt encasillar a la gent, i dir, este es que es de asquerres, i aquell de dretes, pues jo pense que es prou sencill.....com ja he dit qui vullga que vinga i qui no a berenar!!!

AU!!

Anónimo dijo...

asperan respostes de toni!! avore per aon mos ix ara!!

Anónimo dijo...

per a blai!! avore jo pense que si voleu saber coses de tot el que as dit,perque no aneu als plenos?lo que no pot ser es que es fatja el pleno , es dedidixca una cosa i despues a tots lis sap mal, aixina que per a mi si , lo unic que feu es fer la contra i no0 deixar treballar, que cuan les an tallat no a sigut per amor al arte les seues raons tenen sino informat,i lo del mestre jo cuan eu dic es perque euse ,e xarrat en crios que lis dona ell clase i diuen el mateix que ell perque eusenten en clase i es una llastima , son sagals i no deurien de entrar en temes politics .... pense jo nose igual estic engañat i esque nia que fer cantera....

Anónimo dijo...

potser que perque un sagal diga una cosa no tinga res a vorer en ell, cadascu te les seues opinions.

I si, els sagals repetixen tot allò que veuen, així que espere que mai s'ensenyen que la naturalea no es important, i que podem fer i desfer a la nostra manera sense tindre res en compte, ni als que poden opinar, com nosaltres ni com aquells essers vius, que per no tindre un llenguatge no poeden expressar-se i dir que necessiten, quin es el problema i quina es la solució,...

Segur que aquells pins estaven de lo mes agust on estaven, veen passar tots els dies a feïners, treballadors que suen per un mon millor, un mon sense diferencies, i que veuen cada volta com tot es fa negre sense poder fer res. Perque tan sols uns pocs menetjen aquest món...

I sas k?? Nosaltres no som titeres..

Anónimo dijo...

aznar com sempre, mentires i anrredros

Anónimo dijo...

mentires?? dimen una que haiga dit !!jejeje cuan no vos apaña algo soles sabeu dir aixo jejeje remolar, remolar i remolar ....pos si els arbres estaen tan be alli tallem el carrer i les aceres, i montem tot lo que nia en eixa zona en atre puesto i ja esta !!correm el poble cap a mun i ja esta,,jajaja,noooo??eixa era la solucio, xe mira que no ocurribose a vosatros!!

Anónimo dijo...

titeres no som!!pero a mes de uno li fa falta sentit comu

Anónimo dijo...

a tu sobretot

Anónimo dijo...

Contestant a Aznar.

Supose que eres un dels anònims d'abans, als que jo he contestat.

En primer lloc, GRACIES, per contestar, i per la forma en que ho has fet. En este blog molts dels que entrem ho fem amb l'anim de debatir, no de fer la contra.

Si portes temps llegint, sabràs que hem rebut mès critiques per part dels politics d'esquerres que dels de dreta.

Si estem ací es perque estem farts de vorer com es diuen que no els uns als altres sols per ser de l'altre costat, sense parar-se a escoltar cap proposta. I o torne a dir: TANT UNS COM ELS ALTRES.

Pensem que podem fer algo per el poble sense tindre que entrar en l'espiral de la politica, que acaba fen que entres en el joc del NO a tot lo que diu el de l'altre costat.

Per eixa raó es done les gracies, m'agrada que m'expliques la teva opinió, i que em contèstes, perque aixó vol dir que has llegit la meva. Jo no vullc entrar en politica per a intentar canviar el que no m'agrada, perque ho veig inutil. Si els nostres politics, ho torne a dir, TANT UNS COM ELS ALTRES, no deixen a un costat el NO a tot lo que vinga del contrari, quedant-se ahí, sense entrar en la propòsta, no hi ha res a fer.

Magradaria que llegires lo que ací parlem, i que si penses diferent, ho expliques com fem nosaltres, pot ser ens facis canviar de idea, o pot ser canvies tu. No caiguem en el joc del NO a tot, per a aixó ja tenim als politics.

"per a blai!! avore jo pense que si voleu saber coses de tot el que as dit,perque no aneu als plenos?"

Ho he fet, he anat a varios plenos, aprofitant una baixa laboral. Com be sabras, els plenos els fan a les 13:30, si vols anar tens que deixar el dinar per a altre moment.

"lo que no pot ser es que es fatja el pleno , es dedidixca una cosa i despues a tots lis sap mal"

No val de res anar als plenos, com be sabras, en Castalla es fan els plenos minims que marca la llei, on es decideix de veritat es en les comisions de govern, a les que sols poden anar els del equip de govern. Al pleno va tot pastaet, i sols val per a aprovar (no per a debatir) lo ja decidit en comisió de govern, i per a dir que no (i no debatir) a tot lo proposat per l'oposició.

De que ens valdria anar al pleno?

Per a fer mala llet de vorer com desprecien a l'oposició, que representa a part del poble, unes 1.800 persones que també paguen impòstos.

Jo he vist com Juan Rico s'en anava a mitat exposició de Antonio Luna, dient-li "va deixau estar, digues lo que digues anem a fer-ho igual, ale, anemon que jo tinc fam".

Jo si que es recomane a tu que vajes a algun pleno, pero llevat del cap la idea de qui son uns i qui son altres,analitza si està be o no la manera de fer les coses. Lo mateix ho feien els del PSOE amb l¡oposició quan manaven a Ibi, i em pareixia igual de lamentable.

"lo unic que feu es fer la contra i no0 deixar treballar, que cuan les an tallat no a sigut per amor al arte les seues raons tenen sino informat"

No fem la contra, opinem diferent i volem saber com treballen i que fan els nostres "asalariats", ells no estaràn sempre, els hem donat la faena de dirigir al poble en nom nostre, no els hem donat el poble, i lo que ara fan, repercutirà en els que vinguen darrere.

I hem intentan informar-nos, per aixó estavem en la casa cultura el divendres, perque o no ens han dit res, o perque el que ens han dit era mentira.

Jose Luis Prats, va iniciar la participiació ciutadana, la qual vam aplaudir des d'ací i ens vam pendre molt en serio. Va apareixer als mitjans, amb alabances de tots, entre ells nosaltres. I vam vore com ens va dir que no a tot, peró aixó ja no va ser noticia.

Quan va parlar de la remodelació de l'avinguda d'Onil, mai va dir res de les tuberies o dels pins o de les rates, no va explicar res de tallar res, i no va dir res de lo que van a fer. Nomes va dir que "anem a remodelar eixe carrer, perque castalla es mereix una avinguda digna del segle 21".

Anant als plenos tampoc sabriem res de lo que anaven a fer, allí aplega el "se aprueba una dotacion de tantsmil euros para la remodelacion tal i cual" uns alsen la ma i els altres no.

"i lo del mestre jo cuan eu dic es perque euse ,e xarrat en crios que lis dona ell clase i diuen el mateix que ell perque eusenten en clase i es una llastima , son sagals i no deurien de entrar en temes politics ....

En este tema no entre, no es correcte parlar de la vida personal del unic que de veritat dona la cara i el nom en este blog. Pero t'he de dir que coneixent a Toni, no ho crec, el conec be i no sabria dir-te si es de dreta o d'esquerres, crec que directament no es de ningú, sols està preocupat per el futur de Castalla, i creume, treballa i molt.

".... pense jo nose igual estic engañat i esque nia que fer cantera....

Igual el que està enganyat soc jo.
Anem a debatir, sense caure en el NO dels politics, no siguem imbècils, en el poble tenim que viure tots i entre tots l'hem de construir.

Anónimo dijo...

Per interessos económics... sols per això.

Si els pins molesten, d'acord, però hi han moltes solucions.
Com una millor neteja del poble, mes jardiners, arreglar tuberies, que falta lis feia...
I de segur que conforme està ara el treball a ningú li sabria mal tindre un treball per fer tot açò.

Soles veeu una soluciò, i crec que aquest no es el camí.

Anónimo dijo...

Molt ben dit blai, tota la raó.

Anónimo dijo...

Comienzo a estar preocupado. ¿Un colegio donde enseñan que cortar árboles es malo?. Que injusticia. ¿Como les enseñan eso a los crios? ¿Y yo llevo mis hijos allí? ¿Que hago ahora? ¿Los cambio de centro?. Cuanta estupidez y cuanto rumor sin nombres, sin dar la cara. Que fácil es eso. Que fácil es herir sin reflexionar, desde internet.

Por lo que he leído en varios sitios, aún esperamos ver los informes técnicos municipales. Lo veo lógico. El resto, es hablar por hablar. Faltar por faltar. Y ese que habla tanto, en vez de criticar a los profesores debería aprender de ellos al menos a leer y a escribir. No le vendría mal.

JMRC

Anónimo dijo...

Estes discussions em produeixen certa tristesa. Jo els dic als meus alumnes que no es posen “camisetes”, ni en posen als altres. Perquè en el moment en que ells trien un bàndol, van a vore-li tots els defectes als altres i intentaran oblidar els seus. Però és complicat que ells ho entenguen, perquè tot el món es dedica a fer-ho.

Amb el mateix discurs i el mateix argument jo he passat de ser de dretes a ser d’esquerres, en funció de qui, des de fora em pose la “camiseta”. Este es d’eixos. No sé massa bé perquè ho fa la gent això. Supose que perquè ells estan tan definits que necessiten que tot el món ho estiga. No sé. Un mestre de l’institut que ara em diu que vaig actuar correctament, em va dir una vegada que “de tal palo tal astilla”, referint-se a la meua família. Com entendreu no em va molestar gens, que vullguera atacar-me dient-me que era de dretes, només pel fet de no estar d’acord amb ell, em va semblar tal imbecilitat com ara em sembla la part contrària. A més, em va fer sentir molt més orgullós dels meus. Ara em toca al contrari, i no només ara resulta que sóc d’esquerres, sinó que vull que ho siga tot el món.

Conec la tàctica. No entenc perquè passa, però la conec. Quan hi ha una manifestació contra la guerra o contra un atemptat sempre hi ha gent que ix del bar “a vore qui va”, a criticar a les persones, no al que diuen. Si algú ajuda a la gent que ho porta pitjor, als immigrants o als que ho passen mal, sempre salta el cínic de torn dient que ja està eixe posant-se medalles o, que vol, que el facen sant? Quan apareix un maltractament en la tele, sempre hi ha qui salta i diu, alguna cosa haurà fet, amb l’única intenció d’obtenir tres rialles. Quan algú participa de l’agrupació de comparses (juju), de treball voluntaris que li lleven temps lliure, quan algú fa alguna cosa debades pels altres, sempre està el qui li diu lleponasso, o eixe només vol que figurar...

A l’escola és semblant: Que hi ha algú que col•labora amb el mestre perquè li agrada la matèria, eixe és un pilota, o els sarcàstics de torn se li riuen per darrere. Quan algú estudia molt per superar-se, sempre hi ha qui salta i en públic li diuen empolló, quan mostren algún interés per la religió, beatos, si es preocupa per aprendre i per participar, ja se li buscarà algun malnom amb el qual ridiculitzar-lo, rebaixar-lo al nivell dels altres (mai es critica als burlons, als que falten, als insultaorets...) Tens raó, a l’escola intentem canviar-los això. Dir que no critiquen persones, però ells contesten sempre, a mi em critiquen també! Perquè no vaig a fer-ho jo?

No entenc massa bé perquè som així els sers humans. Però ojalà l’educació fora tan senzilla com eixa persona insinua. Que amb quatre xarrades puguerem canviar eixa necessitat de rebaixar als altres a la nostra escala. Igualar-los per baix.

I açò ha quedat tan seriós que em passen pel cap mil idees per desmuntar-ho, per destruir-ho, per ridiculitzar-ho. És més senzill destruir que construir. Així que no es precís que em trobe les errades de dalt. Segur que ve algun avorrit i les busca.

Toni.

Anónimo dijo...

no se res, pq tot es tant dificil, pq?, pq, per tindre idees diferents hi ha que faltar al respete, pq? anem a vore, no hi ha que questionarse si som de dretes o de esquerres, el que hi ha que vore es si esta ben fet o no. Tenim que preocupar-nos del nostre poble, pq vivim en ell i es el que tenim i si no ens preocupem, que deixem que tot valga (tot bo) arribará un moment que aço no serà un poble, no serà res, serà un monto de formigo i res mes. Jo aixo no ho vullc, vullc un poble amb parcs verds amb avenides verdes ........
PD: en Castalla pareix que mentres uno tinga la butxaca plena o no sel moleste, tot val. NO senyores hi ha que tindre un poquet de estima per els nostres carrers, parcs,... per que a la fi tots ells formen en NOSTRE POBLE.
VCM

Anónimo dijo...

ací hem de ser rojos o blaus, del barsa o del madrid, moros o cristians, de la marededeu vella o de la nova... tot lo demés que no siga això (la gamma de colors que hi ha entre blanc i negre) provoca vertígen... d'ahí l'afany per classificar a la gent.

sempre es mes comode pensar com es suposa que has de pensar (siga en color roig o en color blau) que pensar per tu mateix...

Anónimo dijo...

Jo no pense ni en roig ni en blau. Pense en taronja.

Anónimo dijo...

dir lo que uno pensa ,es faltar ? la democracia, es faltar? per a vosatros tot el que no pensa com vosatros esta faltanvos itat? aixo es la esquerra ,

Anónimo dijo...

blai respete mol la teua opinio de devatir el tema i per aixo estic asi (no com alguns que en dulis la contra , ja estas insultanlos...)veig que eres una persona coeren, aixi que magradaria saber quines hageren segut les teues solucions per a eixos pins ??

P.D: apreneu un poc d ell, que aunque pensa com vosatros no es comporta com vosatros i ascolta...

saludos Blai

Anónimo dijo...

Primer i mes important:

Explicar el problema i explicar les distintes solucions estudiades i quina ha estat la millor, la que han decidit, ABANS DE TALLARLOS UN DILLUNS PER EL MATÍ.

Esta es la millor manera per a evitar el que ara està pasant.

Jo m'he preocupat de vorer qque pasa en altres pobles que han tingut el mateix problema, sols hi ha que pegar una volteta per internet i enviar algun correu.

Hi ha un model de tuberia amb una espècie de recubriment amb sal que no hi ha arrèl que s'arrime.

Altra solució es al mateix temps que es canvia la tuberia, fer un muret d'encofrat protegint-la.

En altres pobles al arrancar l'arbre, el que fan es un planter gegant, de manera que el arbre es queda al carrer, pero aillat del piso. (esta opció per als pins no es bona, pero si per a les demes plantes que han tallat).

També m'agradaria saber quins son els plans, ja que si ho han tallat per els problemes que acasionen m'agradaria saber si es per a substituir-ho per altres arbres o per a colocar piso i banquets.

Anónimo dijo...

Aznar no vingues en tonteries, que el primer que insultes eres tu, açí si no tots, comprenem als altres. Jo no em considere ni de dretes ni de esquerres, simplement opine lo que opine, i crec que tant uns com altres podem equivocar-nos i fer les coses mal, perque no tot està mal fet tampoc.

Així que valore que sigues capaç de respectar ja al que no opinen lo mateix que tu.


PD: Sense ànims de insultar ni fer-te cabretjar. Una castelludeta.

Anónimo dijo...

per a la castelluda !! jo e insultat?? dime un insult que aixa dit jo en els darres comentaris!!tinc molta mes educacio que mols dels que nian asi ,pero eu torne a dir vosatros confundiu la paraula opinio en insult!!i en no pensar lo que penseu vosatros ja estan insultanvos o faltanvos...i les que no respeteu res sou vosatros que remoleu de tot , fasen lo que fasen esta mal menos mal que sou minoria absoluta jeje sino estariem acabats, si fan castell mal,si fan avenides mal, si fan residencia de 3 edad mal,si fan rotondes mal,si fan autovia mal,si fan castalla internacional mal,si fan auditori mal,si fan parques mal,si fan mascleta en la fira mal,si fan fogueres mal ,si no pijor, si cobren mal,si no cobren mal perque algo estaran quedanse... i ten podria dir un millo pero bueno hasto es aixina i no eu cambiarem mai pero aspere que vos anseñeu algun dia a respetar i deixar treballar , sino presenteuvos a un partit i si ixiu guañadors pos a manar i avore com eu feu? pero es mol bonico xarrar de fora

Anónimo dijo...

per a blai , pues vale em pareixen prau bones les teus solucions per als pins!!pero no estratava soles de les tuberies, alli en la zona de creaciones sen fea una de merda en les setos que paque , la acera esta tota alsa ,els pins tapaen tota la llum pasaes per la nit i no veies,tot ple de resina i de cuquets i per no nombrar als ratots que ixien del setos(jo els e vist)i per el temps agueren alsat la carretera, son uns pins am molta forÇa i jo crec que no estaen em bon puesto,i podrien sustituilos per atres men bonicos i menos problematics....lo de transplantalos era mol arriesgat pense jo perque sageren pogut andur per davan fabriques i cases dels costats perque els rails son mol llarges i seguramen estaries agafaes per els costats que a sigut una pena ,pues si!!pero en els anys que estem i el poble tan bonico que tenim es mereig una entra mes bona ... PENSE JO no estic insultan a ningu...

PD eudic per les persones que es senquen insultaes...

un saludo blai

Anónimo dijo...

Ansar, em queda poc temps der ser el tonto més poderós del món, però a vore quan quedem i llancem un atac preventiu. Em fa igual els talibans, que els de Corea del Nord o els castalluts collonuts del teu poble. Tens el meu arsenal a la teua disposíció. Cordialment teu,

G.W. Bush

Anónimo dijo...

el dia 1 de juliol 4600 euros més.

Anónimo dijo...

aznar i que tens que dir de la censura de pellikana? aixo tambe esta fent-ho be. per favor, si no te non, aixo es corrupció, pitjor que es coslada.

Anónimo dijo...

que censuren a Paco Navarro i a totes les parafernàlies que solta per eixa boqueta!!! Que això si que fa mal i no la música que fan aquests grups.

Anónimo dijo...

AIXO DIC JO, a mi també en fan mal els oidos quant enxufe la radio i esta el paco navarreta dient tonteries,amb eixa incompetitivitat, i eixa prepotencia, s´endú el premi al pitjor periodista(si arriba a ser-ho) del mon, a que a ell si que el deixen? despres diuen que som nosaltres les quatre rates de sempre, vosaltres no en sou quatre, en sou més i així va castalla, que fa pena, pena i pena!!!
Sols les importa omplirse les butxaques a costa del que siga, igual les te, pobres fills, pobres families, pobres vides!!!!

Anónimo dijo...

Respecte al tema de la censura de Pellikana:
Tinc el orgull, la satisfacció,i la sort de poder tocar en aquest grup, i despres de censurar els 2 concerts (parc municipal i pirates) , es dobla la meua satisfaccio i el meu orgull per juntarme amb aquesta gent, que damun d´un escenari mostra el que de veritat val una persona o no val, i no donan suport a persones que cobren 4600 € cada mes i fan el que les dona la gana.
Cada dia men adone de on vivim i com funcionen les coses...
si forem hijos de ... tocariem, o si el nostre pare siguera accionista de la constructora de Castalla Internacional, tocariem...
Però mira som fills de qui som fills, i ben orgullosos que estem.

Anónimo dijo...

pues no tinc molta informacio sobre el tema de pellikana i no puc opinar per lo que e sentit anaeu a fer un concert el dia de les trobaes i vol an denegat, es aixina?i quina rao vos an donat per a divos que no?magradaria saber mes sobre el tema i poder opinar pero asi soles aneu a donar la vostra versio!!intentare informame ...

PD: gracies per demanar la meua opinio..

Anónimo dijo...

dir lo que uno pensa ,es faltar ? la democracia, es faltar? per a vosatros tot el que no pensa com vosatros esta faltanvos itat?

Este es el problema Aznar, que a Paneta no li agrada el que diu Pellikana.

Anónimo dijo...

AVISO IMPORTANTE:

Acabe de pasar per el llomello i està tot ple de rates, menjant-se les sobres del merkadillo.

Algo hi haurà que fer...

He vist un xiquet que li faltaba una cama, i com s'emportaven el bolso de una dona...

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

resolucion de la alcaldia-presidencia numero 257/2007

Ha tenido entrada en fecha 23 de junio con numero 5764 del general de este M.I. ayuntamiento, del juzgado de lo contencioso administrativo numero uno de alicante, por el que se manifiesta que una vez firme la sentencia recaida en el recurso contencioso administrativo numero 122/06, se proceda a la ejecucion del fallo de dicha sentencia participando al tribunal el haberlo verificado asi e indicando el organo responsable del cumplimiento.

[...tal i tal...]

Por lo que antecede y en uso de las atribuciones [...tal i tal...] por medio de la presente,

Resuelvo:

Primero- Ordenar la clausura de las instalaciones ubicadas en la calle Empedrada numero 27, de esta localidad destinadas por la mercantil ONDA 15 PUBLICIDAD S.L. a la actividad de emisora de radio.

Segundo- El plazo para la ejecucion de la clausura de las instalaciones por parte del interesado es de 10 dias contados a partir del siguiente al de la reccepcion de la notificacion de la presente Resolucion.

Tercero- Notificar la presente al interesado, advirtiendole de que, en caso de incumplimiento injustificado de la ejecucion de la sentencia, esta Alcaldia-Presidencia podrá adoptar cualesquiera medidas de ejecución forzosa. (olla en penques)

Lo manda y lo firma el señor Alcalde-Presidente en Castalla, a trece de agosto de dosmil siete. Ante mi, el Secretario. Fdo. Manuel Rodes Rives. El Alcalde-Presidente. Fdo. Jose Luis Prats Hernandez.


A estos no les envia a la Autonomica??? ah no... estos nomes posen a parir al SOE tots els dies, a ell li la xuplen.

a canvi de que? de no tancar-los el xiringuito?

Ai Panxeta, tanta fam al mòn i nosaltres continuem engordant al pòrc.

Anónimo dijo...

ara no tenim prau en ficamos en paneta, ara tenim que clavar pel mig als german , nevots,etc...que cruels sou!! no teniu argumen... encara vos pasa poc e intentat xarrar i ascoltavos(cosa que vosatros no feu)pero no teniu remei... si jo xarrara ...de quins germans i familars de un de vosatros va demanar que tallaren les pins i setos de la porta de sa casa no estarie tan orgullosos...(si no pregunteuliu a pota)jeje,teniu la ovella negra dins de la vostra secta jeje...sou cuatre rates i doneu mes calda que ......que no teniu res que fer??coses de que preocupavos??esta anansen un precios pais a la merda i ningu fa res (bueno si , vosatros aplaudir com a foques)i ara talen 4 pins i no deixen fer un consert i fem la 2 guerra civil,jejeje ja no se si riume o plorar , cada volta que entre a esta pagina mese fa una ulcera i el metje meu a prohibit ...adeu

PD: com no ascolteu ni raoneu abandone , no magrada pedre el temps.....

Anónimo dijo...

millor que abandones i estudies un poquet, a vore si t'ensenyen algo de cultura, i a escriure millor. Però bé, pensant-ho millor, crec que no tens remei i l'única solució és anar directe al psiquiatra. i quant mal fa la cope i el paco navarro deu meu. Quina reata de fatxots prepotens que tenim pel poble. Perque que siga capaç de dir que a aquest bloc som incapaçps de raonar.
ale a pastar fang i a xuplar culs

Anónimo dijo...

Aznar, no confongues un comentari dels molts i de les moltes persones que entren ací en la gent que fa aquest blog. No sóc partidari dels insults personals, però els comentaris els fa la gent, no els que fem el blog; si no vols comentar més no ho faces, pero no ho mescles tot. Un salut.

Anónimo dijo...

Hola lectores de esta página!!! No suelo participar en blogs porque entre otras cosas no me gusta la política ni perder el tiempo en tonterias, pero me ha parecido muy graciosa toda la polemica desatada por las obras que se estan llevando a cabo en la avenida de alicante de Castalla. No hay que darle mas vueltas al asunto, simplemente los arboles perjudicaban algunas de las viviendas de los vecinos y por ello se ha decidido cambiar su aspecto; aun no finalizadas las obras la gente ya empieza a criticar sin saber cual sera su resultado, y si al terminar los resultados son positivos y gustan a la gente qué??? Entonces que venga Pellikana y compañia y que protesten de nuevo (para variar).
Me han enseñado a creer que las cosas en esta vida se hacen con un proposito y siempre para bien o para mejorar, y por ello creo que cualquier obra pública que se haga simpre va a tener sus pros y sus contras pero simpre será para mejorar la calidad de vida del pueblo/ciudad.
También me han enseñado, y he podido comprobar a lo largo de mi corta vida, que en este mundo simpre estan los trabajadores que defienden sus ideas con racionalidad, trabajo, paciencia y cooperación con los demás sin dejar de lado al resto, y por el contrario, los que no dan un palo al agua en su vida, vagos y que siempre son una minoría que llega a fastidiar y perturbar la vida delos demás....todos sabemos quienes son!!!!
Podríamos poner como ejemplo de dicha conducta a todos aquellos que van de manifestación en manifestación sin medir consecuencias y sin informarse previamente de lo que se pretende hacer y de como conseguirlo. Esta gente (lamentablemente pero también indudablemente)corresponden a partirdos de izquierda (ya sean mas o menos radicales) que como siempre son una minoría que arman mucho alboroto; no tengo nada en contra de ellos, pues en la mayoria de ambitos de mi vida los tengo a mi lado y puedo decir que son personas a las que aprecio mucho pero también que se contradicen en sus hechos, pensamientos y palabras.
En cuanto al grupo de jovenes de Castalla que pretenden reivindicar a la "izquierda" he de decirles que son los menos adecuados para hacerlo pues en vez de fumar tantos "porros" y pegarse tantas fiestas, que se dediquen a trabajar y/o estudiar para llegar a ser algo y alguien en la vida pues de ese modo no van a conseguir nada excepto ser unos "perdidos y mantenidos" de este país como lo son la mayoría.
En cuanto al tema de las jornadas valencianas, he de decir que yo soy valenciano parlante y que he escrito este comentario en castellano porque me parece de vital educación dirigirme a aquellas personas que no conozco en el idioma oficial del pais, que es el castellano, el cual es entendido por todos. En vez de perder tanto el tiempo en defender el valenciano, dediquemonos a estudiar ingles, frances....o el propio español, esto es, idiomas que van a servirnos para trabajar en un futuro tanto dentro como fuera de nuestra Comunidad Valencia (que no "Paisos Valencians") y asi poder llegar a ser personas de provecho y no unos "pesados que siempre van contra el sistema, sea el que sea".....y si no miremos como nos va en estos momentos con el Señor ZP...nos va genial, verdad? (apunto que esto es una ironia para todos aquellos que perdidos en su ignorancia no lo hayan captado).
No espero respuesta alguna de nadie, pues estoy firmemente convencida de mis principios y no me hace falta la critica de ningun niñato al que le han comido la cabeza sus "amiguitos progres" pensando en que todo lo que ellos apoyan es lo que "mas mola y lo mas guay" pues la gente real no vivimos en el mundo de "yupilandia".
Un saludo a todos, y que alguien nos ayude a salir de este agujero negro socialista en el que estamos inmersos....un caos total!!!