viernes, 16 de noviembre de 2007

LA PACIÈNCIA SE M'HA ACABAT...


Ho senc, la part obscura d'aquest blog es rebel.la. Sí, ja m'ha decidit i vaig a dir-ho clar¡ estic de mala llet.

Vinga, anem a pegarli canya a la proposta de el molt "il.lustrat" ajuntament d'aquest poble; ja, ja sé que la distància meva en dóna la protecció suficient com per a que no tinga mania persecutaria, com li passa a alguns del "meus", però la ventaja que tinc no me la furta ningú...

Aném allá:
Que l'alcalde cónvoque a les associacions en pareix un exercici de demòcracia local que desde la transició, més o menys cuan vaig naixer, no hi havia vist mai o mai hi havia sentit parlar al poble.
Però pensar que anem a esborrar 16 anys que portem de politiquerio caspós per mig d'aquesta magnanima convocatoria, no, no per ahí no. A vore anem a fer un exercici de mémoria histórica entre tots, i esdevinarem en quín grup polític estem jugant o per a utilitzar el símil pel.liculero, quí es el director de tant gran producció (ups)

Y per qué? resulta que generar un consell sectorial de Cultura en la que participe la gent, no vól dir crear un consell a on els representants de les asociacions propossen i l'alcade i els seus súbdits dispossen fent el que finalment tenen que fer, aixó es, depenen de les seves instancies administratives provincials i pressupost.

Sí el que volem nosaltres es que ens escolten, bé ja esta tot fet. Sí el que volem es vore el que volem , parlar , reflexionar i tindre espaís de decissió a on pensem el que volem, hi ha molt camí per recorrer i el més important que aquest camí no estiga dirigit.

Cóm volem pensar el nostre poble si ja ens estan dient el que tenim que pensar?
Cóm podem organitzar-nos si ja ens están organitzan?
Cóm volem dir quina castalla volem sí ens estan dient dins dels seus parámetres quina castalla tenim que voler?

Jo ho senc (ho tinc que dir per respete) però sóc més apocalíptica amb propostes tan formals, que parlen molt però no generen els dispositius necessaris per a que el que parlen puga ser efectiu. Vuic dir, que les propostes tingen un carácter vinculant... (aisss maldita esperança)

Vinga també és el moment dir el que pensem de tot aixó i com diu el xic més abaix, es el moment de mouer'ns¡¡ Ahí sí estic d'acord....

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Increïble. Quan temps hem necessitat per a què "el reverso tenebroso" de la pàgina fera un article sobre el poblet? Estic escrivint açò i no puc aguantar-me de la risa. Ha costat anys i panys!!!

Supose que la gent que entra es preguntarà perquè no ens enviem estos articles pel mail, però jo continue pensant que dona més joc així (açò tindrà un nom: exhibicionisme polític?)

Ara, com a mínim ha faltat un mal seudònim. Jo he signat el meu per a què la gent sapiguera a qui anava a posar verd.

Puc coincidir en moltes coses que contes, ara, jo continue pensant, que si he de triar entre Charles Chaplin i Buster Keaton em quede amb Keaton. Ja vaig avisar que no sóc de poesia, que me s'ha de convéncer amb prosa...

Continuem en marxa, ara més que mai.

PD. Una cosa, els marges de les notícies, ajustem-los a les dues bandes!!!

Anónimo dijo...

Jo també estic fart, no se el que passa, no so d'on vinc no se on vaig, fa tant de temps que no us visitava... . Estigueu tranquils, ara que ve el fretet, la gent ja no ix molt per ahi, aleshores es ficaran a casa amb el calefactor i l'ordinador, i ja serem més els que podrem opinar, la gent entrarà massivament. Jo personalment he estat molt ocupat en la feina, i us he perdut el fil. M'ha passat com a les "aueles" en les telenoveles. Però no passa res, ja se el que faré, faré com fan elles preguntar-li a Pepiqueta; que a passat am la filla del senyoret? Jejeje

I pensareu, pero que dius, ho tinc clar, vull implicar-me, vull saber que es el que passa, no vull entrar aci, llegir i quedar-me de pedra en tot el que passa.

Ja parlarem.

Anónimo dijo...

Ok penya!
No sé si sóc part obscura o part clareta del blog però estic d´acord amb els dos.

És cert que suposa un avanç que l´ajuntament convoque a les associacions per a escoltar el que pensen. Però un avanç respecte a la nostra llastimosa situació, no un avanç en el que hauria de ser si visquerem dins d´una política (o un poble) normal. No podem donar-nos per satisfets, ni baixar la guardia. Ara més que mai hem de lluitar per el que volem, per quina Castalla volem.
La que vull jo no funciona per interessos ni per actes de rentada de cara on s´escolta el que diu la gent quan ja estan les decissions preses (com comentava la notícia del plà del casc antic).

Ho senc però no puc justificar els margens dels comentaris.

Anónimo dijo...

A sus órdenes el meu estimat avorrit luke skywalker, ja tens els margens justificats

Anónimo dijo...

Home, està clar que el gest no és per a fer-li un monument a l'alcalde, però pitjor és una patada ahi en l'entrecama.

Anónimo dijo...

Per cert, a la que ha escrit el comentari: comprat una bona gramàtica i ortografia en català, per què fa mal als ulls vore tants errors ortogràfics...

Anónimo dijo...

Sempre hi ha un Pompeu Fabra o una Maria Moliner en totes les pàgines... els entenc, que vaja per davant, però a vore si se n'adonen que una crítica ortogràfica seua, en ocasions, suposa un article menys.

I l'ortografia és important només quan els conceptes que es defenen són erronis. Per favor, deixem el Ferdinand de Saussure que tots portem dins i fixem-nos en les coses importants, collons!!

Com diu Tino, al qui no li agrade que li passe el SALT a l'article...

Anónimo dijo...

QUI S'HA FICAT AMB MI??
quí creus que es dedicava exclusivament a ficar les imatges de la esquerra?
si vols és contracte com a el corregidor ortográfic del blog, val? com veig que t'agraden els cubates, uno per falta que faça... jo intentaré treballar durant totes les hores del dia per a poder pagar el meu deute amb el món de les faltes ortógrafiques, però cóm contraprestacíó tú deuries de participar escrivint algo sobre el poblet (via lliure) que tal el tema del bilingüisme?¿

Anónimo dijo...

Dark de Saussare...
Jo també m´he donat per aludida, que vaig corregir les faltes però veig que me n´he deixat unes cuantes....
Don´t worry. Now we are goning to write everything in english, que segur que l´enten més gent i les faltes no canten tant.

Be happy