sábado, 26 de septiembre de 2009

DILLUNS 28 de SETEMBRE a les 20 H. CASA de CULTURA



L'Associació d'Amics i Veïns del Centre Històric de Castalla, després del parèntesi de l'estiu, torna a reunir-se al saló de la Casa de Castalla aquest dilluns a les 20:00h.. Ara és el moment de començar a posar-la en funcionament, una vegada l'associació ja està donada de alta. Els passos inicials ja estan coberts, ara cal tenir clar quines coses ens fan falta fer i quines són les prioritats.

El dilluns la presidenta i vice-presidenta ens explicaran també com va ser la reunió amb l'alcalde, de què van parlar i de quines coses ens va informar.

Ací va el recordatori de nou de quanta més gent siguem, més força tindrem. Comenta-ho, convenç a gent de que vinga, movem-nos...

Salutacions!

13 comentarios:

la cap suprema dijo...

Sentint-ho en l´alma, acabe de vore el de la reunió, que va ser ahir. Un mini-resum per als que no vam anar? Vinga estimat, pleaseeeeee.

Indignada dijo...

Ya se que este no es el post adecuado para tratar este tema, pero es tal mi indignación que necesito utilizar este canal público para hablar del tema.

Fui el otro día con mi hija a la escuela de la banda de música para apuntarla y habían goteras. Pero lo que más me sorprendió fue un comentario de otra madre que decía que el alcalde se había comprometido a arreglar el tejado durante el verano, y que incluso llegó a utilizar este hecho para presionar a la banda para que tocaran el día de la inauguración de la rotonda de los moros y cristianos. Me parece que esto es un chantaje en toda regla.

Anónimo dijo...

No me extraña nada, ya nos conocemos las malas artes del alcalde. El repertorio que viene dando desde que se sentó en el ayuntamiento da para escribir una enciclopedia... Espero que mejore la situación porque el pueblo no puede ir a peor: subida de sueldo en crisis, censura musical, tala pinos, casas cayendo, guerra de campistas y zaplanistas, la rotonda de los moros y cristianos, la cagada del parque sapena... Aquí solo nos falta que salga un caso de corrupción.... Almenos no te aburres porque estas a la espera de la próxima barbaridad del ayuntamiento...

Richard dijo...

Notícia al periòdic ESCAPARATE:

El alcalde de Tibi, Jesús Ferrara, ha decidido bajarse el sueldo “como medida de solidaridad con la actual situación de crisis económica”, según ha explicado.

La medida se hizo efectiva en el último Pleno, donde se aprobó una rebaja del 10 por ciento en la nómina del primer edil que, a partir de ahora, dejará de percibir unos 300 euros menos mensuales, pasando a cobrar 2.200 euros. La decisión supondrá un ahorro de 3.600 euros a las arcas municipales, puesto que Ferrara sólo cobra doce nóminas al año.

Anónimo dijo...

Bé, sembla ser que la història de la rotonda dels Moros i Cristians i la banda de música és certa.

L'alcalde, davant els dubtes que li plantejava el president de la banda sobre si aquesta podria participar d'eixe acte en un dia com el de l'Olleta (on eixe centenar de castelluts/des té moltes coses millors que participar en una inauguració política), li va recordar que ara tocava elaborar presupostos i que la banda tenia una teulada per arreglar...

Pura coacció (La coacció ve a ser la imposició de condicions per obligar a un subjecte a realitzar una determinada conducta). El que em crida l'atenció és que sabent tot això la gent continua sense fer ni dir res... mentre no em toque a mi, deuen pensar... Ja els tocarà si anem a este ritme...

Anónimo dijo...

En un comentario publicado a la noticia de las letras del monumento, se puede leer:"mira que bien, Paneta va ha hacer con las letras lo mismo que con el casco antiguo, dejarlo ahí tirado para que a álguien se le caiga la cara de verguenza", lo que no sabemos es a quién.

Anónimo dijo...

El problema de la teulada de l'escola de música crec que no son unicament les goteres. Sino, que com forme esta la teulada de deteriorada, hi ha un risc real de que caiga, i això que jo sols l'he vist desde fora, i alli es un lloc on hi ha molts xiquets, i ojala no pase res mai. Fixeu-se en la paret que hi ha desde la biblioteca vella fins a la placeta de la música com forme esta d'unflada. I l'ajuntament l'únic que fa al respecte es tindre una escusa per amenasar a la banda, cuant esta imagine que ja estarà cansada de recordar-li l'estat de la teulada.

Anónimo dijo...

Vist tot el que està eixint, el que hi ha que fer és tornar a votar al PP en les pròximes eleccions, com s'ha fet fins ara. I així una i altra volta, una i altra volta... Amb Camps, amb Paneta i amb Rita Barberà si fa falta. Que no decaiga!!

Anónimo dijo...

El problema de la dictadura que esta intentando inponer el Alcalde abarca a todos. A las personas del pueblo, a las asociaciones, a los propios funcionarios del Ayuntamiento e incluso a algunos de sus propios concjales.
Ahora si te sacas el carnet del partido y le prometes fidelidad absoluta en ese momento ya perteneces a su club, el club en el que yo hago lo que me da la gana porque soy amigo del Alcalde.
Un club al que pertenecen constructores, concejales, media Castalla Internacional, electricistas, fontaneros, informáticos, carpinteros, etc...
Todos acatan la nueva religión de adoración al lider supremo, el dios de la pela en mometos de crisis, el que reparte el dinero del pueblo en función de sus intereses políticos. El que no quiere rendir cuentas con nadie, ni siquiera con Dios, porque él está por encima de todo. Es el nuevo Mesias que ha venido a salvarnos de todo lo malo que ocure en Castalla (buen sueldo el de Mesias por cierto).

Anónimo dijo...

això, això, canya al alcalde, que es de goma

Anónimo dijo...

Lo més curiós és que alguns ara posen a caldo a Paneta (amb molts motius i molta raó), però abans amb el dèspota de Juan Rico callaven com a putes perquè eren ells els que traien "tallà".

Anónimo dijo...

si juan rico es un santo al lado de paneta y con todo lo que esta cayendo seguro seguro que nos cae la corrupcion encima

Anónimo dijo...

Home, personalment no crec en el "cualquier tiempo pasado fue mejor", perque la senilitat amb la que actuava pota era desquiciant. En quant a paneta, pense que cultiva el personalisme cada volta més, i això demostra inseguritat total. No es pot obligar a ningú a voler-te i adorar-te. Porta el mateix camí que el lider de la Corea comunista. Dins de poc, desfilades massives de guiris amb precisió milimètrica per Castalla.