viernes, 5 de diciembre de 2008

VA DE BO¡

El Diumenge tenim Pilota...
La primera volta que vaig anar a vore una partida de Pilota Valenciana, no sé perquè em vaig seure als escalons, si, enmig de la pista, per on passen les pilotes a 300 per hora. Es més, al vore els coixins amuntonats en les escales, vaig pensar, mira que bé, per a no cansar-nos, i per a tindre alguna cosa toveta que contrareste la pedra de l'escala...
Tots amb els coixins a la mà, i jo sense saber que més que un instrument per seure's en llocs una mica incòmodes, servien de defensa a l'atac imprevist de la pilota.

Va ser una partida impactant i prou entretinguda, una experiència que no s'oblida fàcilment; sí, la pilota pot arribar a enganxar. Així que ja m'estic preparant per a les següents partides que el Club pilota valenciana Nou trinquet convoca aquest cap de setmana. És més, són les finals d'un primer Campionat al poblet, un esdeveniment que crec que fa molt temps que no es feia, així que haurem d'aprofitar i anar a vore com la Pilota ens toca de propet...

A les 10:30h del diumenge 7 de desembre Gran Final "Tocar Escala":
Olivero i Hermés contra KemboII, Jose Mª i Ximo

A les 12:00h del diumenge 7 de desembre Gran Final "Escala i corda":
Batano, Llegona i Pere contra Ramón, Bomba i Tasaro.

Cavallers, va de bo.

No hay comentarios: